Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1175 van 1214 EersteEerste ... 175675107511251165117311741175117611771185 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.741 t/m 11.750 van 12136
    Senior Member

Standaard

Wat nieuwe aanwinsten, waaronder de Furman PL-PLUS E, Strymon El Capistan, RAILhead Effects The Preset, Roland SDE-2500 en Korg G4 (en nog een Roland RE-501 Chorus Echo)

(Ja-Ja, technisch gezien niet geheel een pedalboard, maar nog met genoeg pedal om een hybrid te zijn tussen board en rack)
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 9 januari 2011 om 18:41
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Maar waar is je tape echo?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Maar waar is je tape echo?
    De RE-501 staat nog bovenop m'n andere mini rig. De andere RE-501 komt dinsdag binnen. De Melos EchoMate EM-501 staat te koop. De twee Binsons worden nog opgeknapt, hetzelfde geldt voor de Schaller Echo-Sound en de Watkins Custom Copicat (die bijna klaar is).
    - facebook

Standaard

@ Indiedennie .. zelfbouw, gebaseerd op links een OCD en rechts een Screamer

@ Feable; check mijn review op dit forum. Samengevat mixt de DD-20 beter met je directe signaal, zijn de sounds (met name tape) natuurlijk, heb je meer presets (4 + 1 ), een kleiner pedaal met MMS/BBM weergave en breder instelbare delays. Win-win-win situatie dus, ik zou niet meer terug willen.

Omdat ik zelden meer dan 2 verschillende delaysounds in 1 nummer heb, switch ik met mijn vinger van preset en gebruik ik het rechter pedaal om te tappen. Qua delays kan je hier kiezen uit de diverse soorten en per soort kiezen welke delay je wilt (8e., 8e, 8et etc) dit gaat niet bij een DL-4, een 8e. is onmogelijk met modulatie.

Voeding is idd Pedalpower, onder de Octave (goed gespot door Niels).

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    .........

@ Feable; check mijn review op dit forum. Samengevat mixt de DD-20 beter met je directe signaal, zijn de sounds (met name tape) natuurlijk, heb je meer presets (4 + 1 ), een kleiner pedaal met MMS/BBM weergave en breder instelbare delays. Win-win-win situatie dus, ik zou niet meer terug willen.

Omdat ik zelden meer dan 2 verschillende delaysounds in 1 nummer heb, switch ik met mijn vinger van preset en gebruik ik het rechter pedaal om te tappen. Qua delays kan je hier kiezen uit de diverse soorten en per soort kiezen welke delay je wilt (8e., 8e, 8et etc) dit gaat niet bij een DL-4, een 8e. is onmogelijk met modulatie.
    .......
    ten eerste mooi board Croxy! 2 delay pedalen helemaal mijn ding! 1 voor de analoge goodness en de ander als alles kunner neem ik aan. werken de ibanez AD en de DD20 ook goed samen ?

Zie je wel vaker dat mensen over zijn gestapt van een DL4 naar een DD20. heeft opgesomt veel plus punten. Zeker met presets om de verschillende tempo's (1/4 notes, triplets, dotted 8th etc. ) te selecteren. is wel zo makkelijk.
    Echter met een beetje gevoel voor timing kan dat ook handmatig met de DL4. dotted 8th met de voet; zeker niet onmogelijk toch?

@ DemolitionColorScheme: mooi set dude. as usual..zie dat je de Timeline nogsteeds gebruikt? of kijk je al stiekem uit naar een mogelijke opvolger van Strymon/DamageControl ? ik zie je er al voor sparen
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 10 januari 2011 om 10:10
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    @ DemolitionColorScheme: mooi set dude. as usual..zie dat je de Timeline nogsteeds geruikt? of kijk je al stiekem uit naar een mogelijke opvolger van Strymon/DamageControl ? ik zie je er al voor sparen
    Thanks.
    En ja, ik ben héél erg benieuwd naar de TimeLine 'Mk2' - maar het is nu alleen naar maar specilatie. Strymon is nu bezig met een groter pedaal en het lijkt erop dat het nieuwe TimeLine is, maar ik ben erg skeptisch omdat ik me niet kan voorstellen dat ze in zo'n korte tijd met een 3e delay aankomen zetten.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Roland SDE-2500
    hoe bevalt deze? dat is toch die modulatie delay? Ik heb hem ook gehad en vond hem erg fijn, lekker veel presets en goede sound, wel een beetje ruis meen ik me te herinneren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Thanks.
    En ja, ik ben héél erg benieuwd naar de TimeLine 'Mk2' - maar het is nu alleen naar maar specilatie. Strymon is nu bezig met een groter pedaal en het lijkt erop dat het nieuwe TimeLine is, maar ik ben erg skeptisch omdat ik me niet kan voorstellen dat ze in zo'n korte tijd met een 3e delay aankomen zetten.
    ach, met hoeveel delays kwam jij aanzetten de laatste tijd! you guys are partners for life!
    Ben ook zeer benieuwd btw.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    ach, met hoeveel delays kwam jij aanzetten de laatste tijd! you guys are partners for life!
    Ben ook zeer benieuwd btw.
    haha, ja, ik ben een delay-nut. Ik zou het ook geweldig vinden als ze met de nieuwe TimeLine zouden komen en ik hoop het ook heel erg, maar het lijkt me zo onlogisch vanuit de kant van Strymon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    hoe bevalt deze? dat is toch die modulatie delay? Ik heb hem ook gehad en vond hem erg fijn, lekker veel presets en goede sound, wel een beetje ruis meen ik me te herinneren.
    Ja, prima ding! Ik ben alleen nog niet zo heel fan van de modulatie. Daarom zoek ik nog een Korg SDD-2000 of een Korg SDD-3000 (nee, niet voor U2 sounds ...).
    De noise van de SDE-2500 valt reuze mee, dat hoor je alleen als je als de volume van de delay omhoog gooit. Het leuke van deze units is, dat het geen mix knob is, maar dat de delays zelfs, naast de pre-amp, ook kunnen boosten.

De hold functie is ook erg handig (al doe ik dat meer met software):
    - Roland SDE-2500 MIDI Digital Delay : Hold Function / Drone / Sampling [Ambient / Drone]
    - facebook

Standaard

@fragedellic

Thanks! AD is meer sferisch, zonder hoorbare delays terwijl de DD20 al de overige delays verzorgd, van sferische tape, stevig gemixte delay met veel repeats.

Een DL-4 is zeker geen slecht apparaat, echter zijn de instellingen zo makkelijker in te voeren in een DD20. Onze drummer drumt met click, dus kan eenvoudig het BBM overnemen en zo meespelen, met een DL-4 is het instellen meer op gevoel of tap (wat ik nooit 100% superstrak krijg).

Guitars -> Pedals -> Amps

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten