hoi,
als een fender is, wat ik wel denk dat het is, kun je het hier vinden
Grtz.
Ijselrobo 07
P.S. ik zal vanmiddag ook mijn telecaster *proest* (een blade dayton) posten![]()
hoi,
als een fender is, wat ik wel denk dat het is, kun je het hier vinden
Grtz.
Ijselrobo 07
P.S. ik zal vanmiddag ook mijn telecaster *proest* (een blade dayton) posten![]()
ja, het is een fender, en op de fender website zie ik het volgedne staan:
V + 5 or 6 digits (American Vintage Series except '52 Telecaster
ja, inderdaad ik heb een AVRI
ik vond het enkel raar dat als ik het serienummer van het brugplaatje ingeef een datum krijg (in dit geval 160-1961) terwijl mijn nieuwe gitaar waarschijnlijk vroig jaar of het jaar ervoor gemaakt is....
kan ik dan concluderen dat de serienummer op de brugplaat bij AVRI telecasters gewoon voor de show is en dat ik dit dus ergens anders moet gaan zoeken op de gitaar?
ne, op de headstock staat niets buiten fender telecaster
en onderaan de neck ook niet
ik heb ondertussen ergens gelezen dat je je telecaster uit elkaar moet halen en dat onderaan de neck de productiedatum staat...![]()
ja, op de headstock staat enkel fender telecaster, maar geen enkel SN
De serienr staat achter op het plaatje, nergens anders. Voor de exacte datum kan je inderdaad de nek eraf schroeven, maar je moet via de serial checker normaal gezien toch een gangbaar jaartal krijgen, dat is bij de mijne toch het geval. Zeker dat je je niet vergist hebt bij het ingeven van de serial?
Ik refereer naar het nummer op de brugplaat . onder "patent pending" staan 5 cijfers 50XXX
als ik 5 cijfers ingeef in de guitar dater project dan krijg ik gemaakt in 1960
Favorieten/bladwijzers