Showmaster 48 case zo te zien.
Als ik zo kijk inderdaad de showmaster 48, wel erg netjes uitgevoerd. Netjes!
tnx, en ja, die demo is gevaarlijk! en als je goed kijkt naar m'n settings staat ie bij mij ook niet anderssuper gaaf met dotted 8 delay.
tnx Nielsje. het zijn trouwens toch echt 2 delays hoor.
sinds de OD-855 ben ik bang dat de LTD uiteindelijk overbodig gaat worden.
en die Koch....daar blijf je van af ja!!![]()
oh en het behang haal je bij de Nama
tnx, wat Nielsje zei.
ik begrijp wat je bedoeld. thuis let ik er niet zo op, live wat meer. de andere kant van de kabel zit nml de haakse plug.
gaat dan meestal in de neutrik. otherwise an accident waiting to happen....
tnx Jim, zit zeker wat werk in. echter de foto doet 'm ook wat netter overkomen dan real life. heeft toch echt z'n live sporen.
Laatst gewijzigd door Fragedallic; 7 januari 2011 om 09:01
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Zeker een mooi board!
Kan zo meedingen naar "Mooiste pedalboard van Gitaarnet 2011", als daarvoor een topic zou zijn. *hint*![]()
Geweldig pedaal, die groene gifkikker. Persoonlijk vond ik m altijd net wat lekkerder als ie rechtstreeks aan de gitaar hing, achter de Korg leek ie net wat minder dynamisch.. Maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik er een strat inplugde..?
Overigens is het geen OD-855..
De 855 heeft een andere print, met ongeveer 3x zoveel componenten. Weliswaar voornamelijk om electronisch te schakelen, maar toch.. de ouwere Overdrive II klinkt in mijn oren net wat beter...
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ik heb de Overdrive II (OD-855) jaren als enige overdrive gebruikt i.c.m. m'n WH10(V1).
Giga veel ruis, maar wel een redelijk goeie sound.
'k Heb hem verkocht, omdat moderne(re) pedalen beter klinken naar mijn idee.
Favorieten/bladwijzers