Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 92 van 410 EersteEerste ... 42829091929394102142192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 911 t/m 920 van 4093
    Tankman
    Guest

Standaard

Als de ltd dunner klinkt denk ik toch dat een simpele pickupchange voldoet. Bouw er een coiltap op en je hebt een goede en veelzijdige gitaar.

Een topic over de D-Tuna zou niet verkeerd zijn. Misschien wat foto's erbij van het mechanisme en van je spring claw in je gitaar etc.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Als de ltd dunner klinkt denk ik toch dat een simpele pickupchange voldoet. Bouw er een coiltap op en je hebt een goede en veelzijdige gitaar.

Een topic over de D-Tuna zou niet verkeerd zijn. Misschien wat foto's erbij van het mechanisme en van je spring claw in je gitaar etc.
    Spring claw?

Pickupchange was ook mogelijk ja. Krijg ik hem niet verkocht doe ik dat, coiltap zit er trouwens al op.

Tankman
    Guest

Standaard

Uhm...spring claw. Waar je tremolo veren aan vast zitten achterin je gitaar.

Senior Member

Standaard

Damn Tankman wat een sneue actie, heb je een persoonlijk iets tegen roelsmoel of ben je tegen alles wat buiten jou principes gebeurt?
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Nou, doe mij ook maar even wat GAS-therapie dan...

Er staat hier welgeteld èèn serieuze Stratocaster, een Squier Silver Series uit 1993.
    Sunburst body, zwarte slagplaat, maple neck en toets, echt een heerlijke plank.
    Nu staat er een Squier Silver Series te koop, 1 jaar ouder, en met een rosewood toets.
    Verder exact dezelfde uitvoering... lijkt me een te gekke set om samen te hebben.
    Maar dat is het dus, het HEBBEN... zal het ook iets wezenlijks aan mijn "gitaarbeleving" toevoegen?
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Damn Tankman wat een sneue actie, heb je een persoonlijk iets tegen roelsmoel of ben je tegen alles wat buiten jou principes gebeurt?
    Sorry hoor, maar deze reactie vind ik ook niet kunnen. Tankman beargumenteerd zijn reactie netjes, en ik ben het ook zeker met hem eens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Ik heb ook niet de indruk dat RoelSmoel nu zo nodig te hulp geschoten moet worden, hij redt zich prima.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Standaard

Mijn prachtige Ampeg Reverberocket R50H vertoont kuren. Ik moet nog wat gaan troubleshooting, maar ik denk dat de buizen aan vervanging toe zijn, net als de jackplugs etc etc. Nu is het geluid uit dat ding onovertroffen maar sleep ik hem liever niet mee naar allerlei ranzige keldertjes waar we onze optredens afwerken. Ik zou best over willen op een H & K Tubeman oid, met een reverb pedaaltje en een extra boost, een marshall in a box of zo. Reverb, holy grail?, zal wel voor de tubeman moeten en dan alleen aan over clean natuurlijk, direct naar de PA en gaan met die banaan. Geen gesleep meer met 4x12's, m'n versterker kan in de oefenruimte blijven, die paar pedalen zijn vrij makkelijk mee te nemen (zal wel wat wegen maar goed). 2e hands wel aan te komen...

Heeft iemand hier ervaring met zo'n set up?
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Standaard

Aan de ene kant moet ik je toch bedanken, Tankman..
    Mijn gitaar gaat zo van marktplaats af, gooi er nieuwe elementen in en dan is het goed

Tankman
    Guest

Standaard

Mooi. En wat voor elementjes gaan het worden? En verdere plannen?

Kun je ook nog dat met dir D-Tuna doen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten