http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...9&postcount=25
Dat was anderhalve week geleden vriend. Je houdt alleen jezelf voor de gek. En waarom in godsnaam staat je ltd weer in de verkoop. Word je niet moe van jezelf?![]()
Als ik me ergens aan irriteer dan laat ik dat graag merken. Ik snap gewoon niet hoe jij een paar weken geleden nog zo wild was van je ltd, en je hem nu wilt verkopen. Ik snap ook niet hoe je anderhalve week geleden zegt niks nodig te hebben en nu ineens weer van alles wilt.
Nou zeg je GAS te hebben voor een PRS SE model. In je marktplaats advertentie wil je ruilen tegen een Fender Strat of Tele. Waarom ruil je niet gewoon tegen zo'n PRS, heb je dat alvast gehad. Daarnaast, hoezo denk jij dat een PRS dan zo geweldig zal zijn? Een paar nieuwe pickups in je ltd zouden al wonderen kunnen verrichten. Daarnaast, hoezo ineens ruilen tegen een Strat of een Tele. Ik snap jou en je GAS gewoon niet en ik snap nogsteeds niet hoe men in je omgeving dit tolereert.
Kerel, bemoei jij je eens even met je eigen zaken.
![]()
Kerel, leer jezelf eens verantwoorden of geef toe dat het helemaal nergens op slaat. Je hebt keuzes gemaakt, leg eens uit. Verhelder ons.
Die LTD voegt niks toe aan het spul wat ik nu heb, om het zo te zeggen, ik vind 'm erg in de buurt zitten van mijn EvH qua sound, ik zoek wat meer verschillende sounds, strat, tele, semihollow, ik wil wat anders erbij. Niks mis met de gitaar, speelt goed, klinkt goed, maar voegt niks toe. En staat dus verder stof te vangen omdat ik liever op mijn EvH speel, niet meer niet minder.
Dat van die 2 SE'tjes, met name de Allender was bullshit, die Custom wil nog wel een beetje kans maken, mits ik mijn LTD verkocht krijg.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een Classic 50's strat of tele van Fender.
Kijk dat lijkt er al meer op, maar waarom dan de moeite nemen om de 2 SE's te posten als het toch bullshit is.
Zou je ltd niet veel warmer moeten klinken dan je EVH? En je EVH op zijn beurt meer bite moeten hebben? Als je deze 2 al erg op elkaar vindt lijken zou ik de PRS'jes even vergeten. Neem dan idd iets van een Strat met single coils. Dan heb je iig iets compleet anders dan je EVH.
Heeft je EVH trouwens een D-Tuna? Daar wil ik wel meer over weten.
Favorieten/bladwijzers