Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 91 van 410 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 910 van 4093

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Beloofte jij vorige week niet dat je geen nieuwe gitaren meer zou gaan kopen?
    Dat was een paar maanden geleden. GAS hebben mag, maar kopen doe ik voorlopig toch nog niet

Meende dat dat een ander topic was, was dus vorige week nog
    Laatst gewijzigd door RoelSmoel; 3 januari 2011 om 22:04

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Dat was een paar maanden geleden. GAS hebben mag, maar kopen doe ik voorlopig toch nog niet
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...9&postcount=25

Dat was anderhalve week geleden vriend. Je houdt alleen jezelf voor de gek. En waarom in godsnaam staat je ltd weer in de verkoop. Word je niet moe van jezelf?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...9&postcount=25

Dat was anderhalve week geleden vriend. Je houdt alleen jezelf voor de gek. En waarom in godsnaam staat je ltd weer in de verkoop. Word je niet moe van jezelf?
    Zou jij je niet eens met je eigen leven gaan bemoeien? Als die LTD stof staat te vangen, daar heb ik niks aan. Een gitaar is er om op te spelen, en niet als decoratiestuk aan de muur.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Zou jij je niet eens met je eigen leven gaan bemoeien? Als die LTD stof staat te vangen, daar heb ik niks aan. Een gitaar is er om op te spelen, en niet als decoratiestuk aan de muur.
    Kan je van al dat geld niet beter een nagelknipper kopen? Je hebt momenteel een beetje lange tenen, en dan is het niet onze schuld dat we daar eens op gaan staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Tankman
    Guest

Standaard

Als ik me ergens aan irriteer dan laat ik dat graag merken. Ik snap gewoon niet hoe jij een paar weken geleden nog zo wild was van je ltd, en je hem nu wilt verkopen. Ik snap ook niet hoe je anderhalve week geleden zegt niks nodig te hebben en nu ineens weer van alles wilt.

Nou zeg je GAS te hebben voor een PRS SE model. In je marktplaats advertentie wil je ruilen tegen een Fender Strat of Tele. Waarom ruil je niet gewoon tegen zo'n PRS, heb je dat alvast gehad. Daarnaast, hoezo denk jij dat een PRS dan zo geweldig zal zijn? Een paar nieuwe pickups in je ltd zouden al wonderen kunnen verrichten. Daarnaast, hoezo ineens ruilen tegen een Strat of een Tele. Ik snap jou en je GAS gewoon niet en ik snap nogsteeds niet hoe men in je omgeving dit tolereert.

Standaard

Kerel, bemoei jij je eens even met je eigen zaken.

Tankman
    Guest

Standaard

Kerel, leer jezelf eens verantwoorden of geef toe dat het helemaal nergens op slaat. Je hebt keuzes gemaakt, leg eens uit. Verhelder ons.

Standaard

Kerel, leer jezelf eens verantwoorden of geef toe dat het helemaal nergens op slaat. Je hebt keuzes gemaakt, leg eens uit. Verhelder ons.
    Die LTD voegt niks toe aan het spul wat ik nu heb, om het zo te zeggen, ik vind 'm erg in de buurt zitten van mijn EvH qua sound, ik zoek wat meer verschillende sounds, strat, tele, semihollow, ik wil wat anders erbij. Niks mis met de gitaar, speelt goed, klinkt goed, maar voegt niks toe. En staat dus verder stof te vangen omdat ik liever op mijn EvH speel, niet meer niet minder.
    Dat van die 2 SE'tjes, met name de Allender was bullshit, die Custom wil nog wel een beetje kans maken, mits ik mijn LTD verkocht krijg.
    Maar mijn voorkeur gaat uit naar een Classic 50's strat of tele van Fender.

Tankman
    Guest

Standaard

Kijk dat lijkt er al meer op, maar waarom dan de moeite nemen om de 2 SE's te posten als het toch bullshit is.

Zou je ltd niet veel warmer moeten klinken dan je EVH? En je EVH op zijn beurt meer bite moeten hebben? Als je deze 2 al erg op elkaar vindt lijken zou ik de PRS'jes even vergeten. Neem dan idd iets van een Strat met single coils. Dan heb je iig iets compleet anders dan je EVH.

Heeft je EVH trouwens een D-Tuna? Daar wil ik wel meer over weten.

Standaard

Kijk dat lijkt er al meer op, maar waarom dan de moeite nemen om de 2 SE's te posten als het toch bullshit is.

Zou je ltd niet veel warmer moeten klinken dan je EVH? En je EVH op zijn beurt meer bite moeten hebben? Als je deze 2 al erg op elkaar vindt lijken zou ik de PRS'jes even vergeten. Neem dan idd iets van een Strat met single coils. Dan heb je iig iets compleet anders dan je EVH.

Heeft je EVH trouwens een D-Tuna? Daar wil ik wel meer over weten.
    Die LTD klinkt wat dunner dan mijn EvH, en die heeft meer bite, de EvH.
    Die D-Tuna werkt goed, wel niet te vaak achter elkaar gebruiken want dan zul je 'm opnieuw moeten stemmen en afstellen (de D-Tuna), wil je nog wat weten mbt de D-Tuna?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten