Ik zou persoonlijk niet eens de moeite nemen om de kabels weg te werken. Misschien zou je kunnen proberen een stuk tapijt uit te knippen met dezelfde maat als je board en daar gaten in knippen en zo je kabels eronder weg te werken?
Ja, hij wou ook op de foto. Als je met die stok over zijn rug wrijft maakt hij zo'n lekker kwaaak geluidje
dat is nog niet zo'n slecht idee! heb je dat ooit gedaan en heb je er een foto'tje van? of een foto van een andere kistje waar dat zo bij gedaan is?
Helaas, nooit zelf geprobeerd en ook geen foto van zo'n pedalboard. Zou ook niet weten of het wel echt handig is. Succes ermee in ieder geval.
wat ik nu heb, de distortron is verder niet van mij... de MXR staat nog te koop... Verder gaat 't SD PUP booster --> FV500H --> OCD --> Distortron --> GT-OD --> DD-5 (FS5U)... de planet waves tuner staat niet in de rij maar via de tuner uitgang van de FV500H...
zit nog sterk te denken aan een Mudhoney en een M134 chorus... Dan nog een flanger en een andere booster (voor naast de SD PUP Booster) en dan ben ik denk ik wel klaar... Verder nog kabeltjes vervangen voor iets goeds (heb er een paar van d8 ik planet waves, zijn wel goed d8 ik???)...
Owh ja, die planet waves tuner mag voor een goed bod de deur ook uit...
p.s. ik heb van 9 mm betonplex een verhoging gemaakt van ongeveer 1 centimeter waar de kabeltjes ook prima onder kunnen...
je kunt dat bijvoorbeeld goed zien bij de rode kabel van de tuner... Is prima en daarnaast ga ik nog wat gaatjes in die verhoging
boren zodat ik ze nog wat beter weg kan werken!!!
Laatst gewijzigd door zeiler; 2 januari 2011 om 23:14
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Update per t nieuwe jaar!
Eruit: Fulldrive Mosfet 2
Erin: Bad Monkey, Emma ReezaFratZitz
Daarnaast wat plankjes gezaagd + geverfd, waarbij de achterste baan wat hoger ligt, en nieuwe klittebandstroken gemaakt. Voor de toekomst heb ik wat ruimte overgehouden voor een wahwah/volume/expressiepedaal. Voorlopig ben ik tevreden! Misschien dat ik de voeding eens wat netter ga wegwerken..
![]()
Favorieten/bladwijzers