Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1167 van 1214 EersteEerste ... 167667106711171157116511661167116811691177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.661 t/m 11.670 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Net kistje hierboven!

Hier mijn baseffecten kist. Nijlie Smit Kroes kwam even inspecteren of hij aan de Europese normen van effectenkisten voldeed. Zij was het niet eens met de bekabeling dus besloot even mijn kabels door te gaan knabbelen.
    Iemand nog een idee hoe ik de kabels netjes kan wegwerken? Want ik wil geen ruzie met Nijlie!

Die neutrik kabels kan je gewoon inkorten. Moet je alles wel goed uitmeten voor dat je er een stuk afknipt.

Gewoon weer terug solderen.

Standaard

Ik zou persoonlijk niet eens de moeite nemen om de kabels weg te werken. Misschien zou je kunnen proberen een stuk tapijt uit te knippen met dezelfde maat als je board en daar gaten in knippen en zo je kabels eronder weg te werken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Net kistje hierboven!

Hier mijn baseffecten kist. Nijlie Smit Kroes kwam even inspecteren of hij aan de Europese normen van effectenkisten voldeed. Zij was het niet eens met de bekabeling dus besloot even mijn kabels door te gaan knabbelen.
    Iemand nog een idee hoe ik de kabels netjes kan wegwerken? Want ik wil geen ruzie met Nijlie!

Wat doet die kikker in je pedalenboard? Vriendje van Nijlie

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy_Redd Bekijk bericht
    hier mijn board. jaja boss addict, maar wil toch weer eens wat andere pedalen gaan gebruiken. de RC-2 staat er niet op omdat ik deze pas later gekocht heb en dus geen ruimte meer had!

het is een simpel board, een plank met daarop een andere dikkere plank gelijmd voor verhoging en als ondergrond voor de pedalen een tapijttegel.

ik zit erover te denken om nog zoiets te doen maar dan in een flightcase (showmaster 48 case)

Hoe bevalt die Fame Power supply? zat op musicstore te kijken en daar stond dat het geisoleerde outputs waren! scheelt nogal wat met de voodoo lab ben benieuwd, als je het wat vindt koop ik m misschien ook.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat doet die kikker in je pedalenboard? Vriendje van Nijlie
    Ja, hij wou ook op de foto. Als je met die stok over zijn rug wrijft maakt hij zo'n lekker kwaaak geluidje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Ik zou persoonlijk niet eens de moeite nemen om de kabels weg te werken. Misschien zou je kunnen proberen een stuk tapijt uit te knippen met dezelfde maat als je board en daar gaten in knippen en zo je kabels eronder weg te werken?
    dat is nog niet zo'n slecht idee! heb je dat ooit gedaan en heb je er een foto'tje van? of een foto van een andere kistje waar dat zo bij gedaan is?

Standaard

Helaas, nooit zelf geprobeerd en ook geen foto van zo'n pedalboard. Zou ook niet weten of het wel echt handig is. Succes ermee in ieder geval.

chicken

wat ik nu heb, de distortron is verder niet van mij... de MXR staat nog te koop... Verder gaat 't SD PUP booster --> FV500H --> OCD --> Distortron --> GT-OD --> DD-5 (FS5U)... de planet waves tuner staat niet in de rij maar via de tuner uitgang van de FV500H ...

zit nog sterk te denken aan een Mudhoney en een M134 chorus... Dan nog een flanger en een andere booster (voor naast de SD PUP Booster) en dan ben ik denk ik wel klaar... Verder nog kabeltjes vervangen voor iets goeds (heb er een paar van d8 ik planet waves, zijn wel goed d8 ik???)...

Owh ja, die planet waves tuner mag voor een goed bod de deur ook uit ...

p.s. ik heb van 9 mm betonplex een verhoging gemaakt van ongeveer 1 centimeter waar de kabeltjes ook prima onder kunnen...
    je kunt dat bijvoorbeeld goed zien bij de rode kabel van de tuner ... Is prima en daarnaast ga ik nog wat gaatjes in die verhoging
    boren zodat ik ze nog wat beter weg kan werken!!!
    Laatst gewijzigd door zeiler; 2 januari 2011 om 23:14
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Update per t nieuwe jaar!

Eruit: Fulldrive Mosfet 2
    Erin: Bad Monkey, Emma ReezaFratZitz

Daarnaast wat plankjes gezaagd + geverfd, waarbij de achterste baan wat hoger ligt, en nieuwe klittebandstroken gemaakt. Voor de toekomst heb ik wat ruimte overgehouden voor een wahwah/volume/expressiepedaal. Voorlopig ben ik tevreden! Misschien dat ik de voeding eens wat netter ga wegwerken..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarHEROine Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Fame Power supply? zat op musicstore te kijken en daar stond dat het geisoleerde outputs waren! scheelt nogal wat met de voodoo lab ben benieuwd, als je het wat vindt koop ik m misschien ook.
    Ik heb ook die fame power supply. Er is laatst een topic over geweest 'effectenvoeding'. Lees maar eens door, ik ben er iig tevreden mee
    Gitaren: Gibson les paul special 1996 TV Yellow, Fender Stratocaster 1986 MIJ 'E' serie

Amp: Marshall Class 5 combo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPostema Bekijk bericht
    Ik heb ook die fame power supply. Er is laatst een topic over geweest 'effectenvoeding'. Lees maar eens door, ik ben er iig tevreden mee
    ik ben er zelf ook erg tevreden mee. het enige nadeel is dat het ding aardig groot is, groter dan fuel tank etc. maar dat maakt voor mij vrij weinig uit.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten