hier mijn board. jaja boss addict, maar wil toch weer eens wat andere pedalen gaan gebruiken. de RC-2 staat er niet op omdat ik deze pas later gekocht heb en dus geen ruimte meer had!
het is een simpel board, een plank met daarop een andere dikkere plank gelijmd voor verhoging en als ondergrond voor de pedalen een tapijttegel.
ik zit erover te denken om nog zoiets te doen maar dan in een flightcase (showmaster 48 case)
![]()
Update:
![]()
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Net kistje hierboven!
Hier mijn baseffecten kist. Nijlie Smit Kroes kwam even inspecteren of hij aan de Europese normen van effectenkisten voldeed. Zij was het niet eens met de bekabeling dus besloot even mijn kabels door te gaan knabbelen.
Iemand nog een idee hoe ik de kabels netjes kan wegwerken? Want ik wil geen ruzie met Nijlie!
![]()
Dat is in feite een Danelectro Pepperoni Phaser die ik voor € 12,- heb gescoord op eBay. Is door mij herbehuisd naar een standaard trapdoos. En zoonlief is fan van Phineas & Ferb, dus... Nu nog een Ferb Flanger maken, haha !
Pad is als volgt:
Gitaar --> Korg Pitchblack --> Barber Tone Press --> Pepperoni Phaser --> Boss SD-2 Dual Overdrive --> SHO kloon --> (FX send: Boss CH-1 Chorus --> Danelectro CC Tremolo (tevens herbehuisd) --> EHX Memory Boy --> Biyang Tri Reverb (FX return)
Mijn knutsel pagina:
Haha, man hoe ongelofelijk gaaf is dat.
Ik ben de kindertijd al enigszins ontgroeid, maar om Phineas & Ferb moet ik ook nog steeds lachen. Ik heb zelfs mijn eigen ringtone ingespeeld (Doofensmirtz kwade jingle)!
Mooi bordje zo. Maar vergeet de Candace Chorus niet.
Perry Pitchshifter...
Maar ik ben echt te oud om er een hele familie van te maken hoor. Eentje was leuk voor de kids, laat ik hier maar bij laten.
Laatst gewijzigd door Nagramoth; 2 januari 2011 om 18:17
Mijn knutsel pagina:
Ontopic:
Ook een leuk board Nagramoth. Strak afgewerkt en met alle basissounds.
Offtopic:
Hoe heb je dat pedaal gemaakt? In specifiek: hoe heb je het printje gemaakt en op zo'n allu kistje geplakt?
Dit brengt me natuurlijk op ideeën.
Laatst gewijzigd door Mukkez; 2 januari 2011 om 18:47 Reden: typefouten
Favorieten/bladwijzers