Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 721 van 1797 EersteEerste ... 22162167171171972072172272373177182112211721 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.201 t/m 7.210 van 17961

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midiguru Bekijk bericht
    Marco, als het nou gewoon niet verboden is, dan valt er toch ook niets recht te lullen??
    De zoveelste poging om recht te lullen wat krom is,

Kijk, dat argument van Marco is zo sterk en universeel, dat kan ie overal voor gebruiken. Het betekent niks en dat is juist het mooie er van.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    ?????????????
    Hoezo?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    ?????????????
    Hoezo?
    Dat hoort er toch op te zitten, lijkt mij..

Senior Member

Standaard

Dat hoort er toch op te zitten, lijkt mij..
    En die zal er echt wel opzitten , waarschijnlijk op de neckplate zoals bij een AVRI.

Beetje raar om deze hier te posten in het "twijfel"topic , je zet de adverteerder ten onrechte in een verkeerd daglicht , dus niets posten als je er geen verstand van hebt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    En die zal er echt wel opzitten , waarschijnlijk op de neckplate zoals bij een AVRI.

Beetje raar om deze hier te posten in het "twijfel"topic , je zet de adverteerder ten onrechte in een verkeerd daglicht , dus niets posten als je er geen verstand van hebt.
    Ik wil de adverteerder absoluut niet in een slecht daglicht zetten.. Als IK mijn twijfels bij een gitaar heb mag ik dat toch gerust laten weten, dan zijn jullie er om dit te ontkrachten (moeilijk gezegd)..
    Tja, anders leer ik het ook nooit

Senior Member

Standaard

Ik wil de adverteerder absoluut niet in een slecht daglicht zetten.. Als IK mijn twijfels bij een gitaar heb mag ik dat toch gerust laten weten, dan zijn jullie er om dit te ontkrachten (moeilijk gezegd)..
    Tja, anders leer ik het ook nooit
    Pas posten als er gerede twijfel is , daar is hier absoluut geen sprake van.

Senior Member

Standaard

Juist poste als je er geen verstand van hebt. Roel twijfelt, post het hier, en zijn twijfel wordt weggenomen. Dat is het doel van het topic.

De meeste gitaren die hier worden gepost is absoluut geen twijfel over, die zijn gewoon nep. Kan prima, maar het is het "Twijfel over een advertentie" topic, niet het "Post een valse Fender/Gibson/whatever" topic.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basileia Bekijk bericht
    Juist poste als je er geen verstand van hebt. Roel twijfelt, post het hier, en zijn twijfel wordt weggenomen. Dat is het doel van het topic.

De meeste gitaren die hier worden gepost is absoluut geen twijfel over, die zijn gewoon nep. Kan prima, maar het is het "Twijfel over een advertentie" topic, niet het "Post een valse Fender/Gibson/whatever" topic.
    Ja lekker ,met die motivatie kun je hier dus alle advertenties posten , je zou ook zelf wat onderzoek kunnen doen ,mocht je er niet uitkomen kan het alsnog hier.

Senior Member

Standaard

Tsja, dat zou je ook kunnen zeggen van nep gibsons, fenders, epiphones...

Ik vind het prima kunnen dat memsen hier vragen of iets wel klopt (liefst wel met een duidelijke vraag), is net zo legitiem als waarschuwen voor een nepper die als echt aangeboden wordt.
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten