Lezen is schijnbaar moeilijk, of hou je van mierenneuken
letterlijke quote:
Deze Gibson komt uit china, het is niet orgineel maar klinkt als een echte es335.
Werkt prima.
Als ik een ferrari KIT car bouw en die wil verkopen, maar er eerlijk bij zeg dat het geen echte is maar wel rijdt als een echte, dan is het aan de koper om te beslissen of hij tevreden is met een "nep ferrari". Zolang ik aangeef dat het geen echte is, ben ik toch eerlijk?
ik heb nooit gezegd dat ik hier wel/geen problemen mee heb.
Je moet me geen woorden in de mond leggen, misschien doe je dat ook bij de advertentie
ik zeg alleen dat lezen toch erg moeilijk is
en fok je niet zo op, dat is slecht voor je bloeddruk, ik vind het wel knap hoe jij iemand kan beoordelen die je niet kent aan de hand van 1 post.......
Hoeveel illigale dvd, cd-tjes heb jezelf???
Een Gibson uit China bestaat niet![]()
Gibson, what else...?
het is natuurlijk verkeerd dat de meneer er gibson neer zet, maar misschien is de man niet bekend met de naam gibsun. vandaar dat deze man er netjes bij vermeld dat het om een nep exemplaar gaat uit china.
![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Favorieten/bladwijzers