Ach joh, wat maakt het uit, heb je wat meer tijd om gitaar te spelen. En voor een professionele website zijn misschien allerhande mededelingen nodig, maar voor een website zoals deze die (mijns inziens) op een vrijwillige basis draait, lijkt me dat niet echt iets om over te klagen.
Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?
Ik klaag niet, ik trek iets in twijfelIk had het niet zo heel erg gevonden als de boel en een langere tijd uit had gelegen, mooie gelegenheid om af te kicken en andere gewoontes qua tijdsbesteding aan te leren,
De moderators hier zijn vrijwilligers maar de site draait waarschijnlijk gewoon op advertenties.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
De site wordt niet onderhouden door de mods, maar door slechts 1 mannetje, admin Gitaarnet. En voor hem is het ook kerst, dus ik vind het heel wat dat hij de zaak weer aan de gang heeft.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Was het vrijdag al kerst dan?
Chapeau dat het forum met kerst weer in de benen is gekregen, dat wel. De mededeling is echter een beetje verwarrend.
Turn it up • Bring the noise
Pff wat een gezeur weer. De boel lag er een dagje uit, so what? Weet je wat we moeten doen? De volgende keer als het forum eruit ligt, moeten we gewoon allemaal ons geld terugvragen!
Favorieten/bladwijzers