Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 124 EersteEerste ... 917181920212969119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 1240

Discussie: Lelijkste gitaar

Standaard

die eerste series bich/mockingbird bc rich zijn mooi! dus jij moet gewoon wat doen aan je smaak.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Da's die van Bellamy toch, met die Kaoss Pad erin? Is dat niet ontzettend duur?

MS
    ja, en vast ook heel goed, alleen snap ik echt niet wat ie in de vorm van de body ziet: het wringt imo

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    pointy wood
    Inderdaad. Smaken verschillen. Geef mij maar een Ironbird of een Star/Explorer ipv een strat, tele of LP. Wel een goede en niet dat multiplex ding wat je daar toont.

Enne, als ik al een tele zou kopen, dan juist die Johnny 5, lekker eigenwijs.

Ik ben het trouwens aardig eens met HaroldA aangaande die ESP. Maar het kan nog erger. De huidige Schecter helraiser series met hun flashy topjes en furling langs de binding. Ik heb een V7 uit die serie. Aardige gitaar voor lage stemmingen maar voor opnames. Ik zou er buiten niet dood mee gevonden willen worden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    die eerste series bich/mockingbird bc rich zijn mooi! dus jij moet gewoon wat doen aan je smaak.
    inderdaad!
    niks tegen bc rich!

en de Bich vind ik ook super tof!

de rest vind ik dan wel weer lelijk..
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dit is ook kitsch:

Ik krijg altijd een ontzettend Gary Glitter gevoel, als ik dit soort gitaren zie........

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik krijg altijd een ontzettend Gary Glitter gevoel, als ik dit soort gitaren zie........
    inclusief de behoefte om kleine jongetjes te neuken? want daarvoor is hij opgepakt in thailand wat jaren geleden.

Senior Member

Standaard

Wat zijn er toch lelijke gitaren! Maar gelukkig ook hele mooie.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

die ESP is gruwelijk gaaf. het is gewoon puur natuur! niks extra's, niks glitter. het is net zo puur en eerlijk als deze

ik vind het allemaal hypocriete (re)acties.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Jasper, ik snap nou niet wat er per definitie sneu aan is?
    Mensen hebben altijd een andere smaak, daar is toch niets mis mee? In het andere topic bracht ik wat hard, maar gewoon de foto's plaatsen, dat mag toch? Zelf vind ik de strats die Harald posts best aangenaam, maar ik hou dan ook van dekkende kleuren. Ik heb slechts een two-tone sunburst, en dat vind ik al meer dan genoeg. Tja, smaken verschillen.

In andere subfora worden te pas en te onpas bepaalde drive pedalen de grond in geboord, terwijl er zat mensen zijn die ze op hun bord hebben. Daar valt toch ook niemand over?
    Ach,ik vind het gewoon wat sneu voor de mensen die zo trots zijn op hun gitaar. Vind ik zelf wat lullig. En dat is niet per definitie zo. Dat vind ik.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht

ik vind het allemaal hypocriete (re)acties.
    leg uit?
    wat is er hypocriet aan?
    de meesten die hem niet mooi vinden houden niet van een dusdanige top, ik denk dat als die minder wild was geweest hij meer in de smaak zou vallen.
    het is een kwestie van smaak niks hypocriet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten