die eerste series bich/mockingbird bc rich zijn mooi! dus jij moet gewoon wat doen aan je smaak.![]()
die eerste series bich/mockingbird bc rich zijn mooi! dus jij moet gewoon wat doen aan je smaak.![]()
Inderdaad. Smaken verschillen. Geef mij maar een Ironbird of een Star/Explorer ipv een strat, tele of LP. Wel een goede en niet dat multiplex ding wat je daar toont.
Enne, als ik al een tele zou kopen, dan juist die Johnny 5, lekker eigenwijs.
Ik ben het trouwens aardig eens met HaroldA aangaande die ESP. Maar het kan nog erger. De huidige Schecter helraiser series met hun flashy topjes en furling langs de binding. Ik heb een V7 uit die serie. Aardige gitaar voor lage stemmingen maar voor opnames. Ik zou er buiten niet dood mee gevonden willen worden.
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Wat zijn er toch lelijke gitaren! Maar gelukkig ook hele mooie.
die ESP is gruwelijk gaaf. het is gewoon puur natuur! niks extra's, niks glitter. het is net zo puur en eerlijk als deze
ik vind het allemaal hypocriete (re)acties.
Favorieten/bladwijzers