ik dacht op t eerste plaatje, door de spiegeling, een mini 12 snaar paultje te zien... ik werd nog vrolijker
maar een gewone 6 is ook mooi![]()
ik dacht op t eerste plaatje, door de spiegeling, een mini 12 snaar paultje te zien... ik werd nog vrolijker
maar een gewone 6 is ook mooi![]()
Bij deze m'n ESP Horizon NT-II
![]()
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
Tot nu toe staan budje en episua hoog op de ranglijst!
![]()
@ER!K
Prachtig! ook jij had geen betere strap kunnen nemen voor bij deze gitaar. ik vind hem helemaal top... prachtplank!
Ik gooi mijn akoestische erin!
Mijn Simon & Patrick Showcase Flame Maple
![]()
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
wow Flipkoos wat een hout![]()
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
Favorieten/bladwijzers