Nick;
Ik zeg 10 uit 10....
En ja die koffer is zo lelijk dat ie mooi is. (Maar owee als je roze sokken aan hebt, dan denk ik heel andere dingen van je)....
Nick;
Ik zeg 10 uit 10....
En ja die koffer is zo lelijk dat ie mooi is. (Maar owee als je roze sokken aan hebt, dan denk ik heel andere dingen van je)....
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Normaal had ik voor dit jaar iets speciaals in petto, ik zal het kort houden: een prijs voor de eerste deelnemer en een willekeurige andere inzending. Daarvoor moest ik natuurlijk wat sponsorvermelding doen, maar dat bleek flagrant tegen de regels van dit forum (waarvoor ik trouwens respect heb). Ik vond het wel leuk om jullie inzet te 'belonen' (en sommigen nog wat gekker te maken ). Wat ik nu enkel kan doen is de wedstrijd laten doorgaan op een eigen gemaakt apart forum, zie het als een forum dat elk jaar zou openen voor de wedstrijd alleen en enkel dat (en als dat even kan via een link op dit forum). Deze wedstrijd is de democratie ten top , daarom mijn vraag aan jullie: vinden jullie dit wat? Of is de wedstrijd net goed zoals ze nu is? Laat me iets weten. (dit zou natuurlijk ten vroegste voor volgend jaar zijn)
mss gaan gitaristen niet massaal voor een bas stemmen maar voor mij gaat die zelfbouw van Thijser post 75 heel hoog scoren: smaakvol All the way.
Laatst gewijzigd door barno; 15 december 2010 om 12:43
laat ik dan de mijne er ook maar bij zetten.
![]()
Favorieten/bladwijzers