Hierbij 1 vd 2 dit jaar gemaakt. Body klassieke combi van mahonie met een carved wild maple top. Volledige rosewood hals: heerlijk! Een sustainmonster, niet normaal
![]()
Hierbij 1 vd 2 dit jaar gemaakt. Body klassieke combi van mahonie met een carved wild maple top. Volledige rosewood hals: heerlijk! Een sustainmonster, niet normaal
![]()
Band
High Water http://www.highwater.nl
Tot nu toe:
Strelecastertje staat hier nog steeds te glimmen van de 15 punten van vorig jaar...
die doet dus even niet meer mee, jammer maar anders wordt haar bevallige nekje te dik.
Dit jaar al wat gitaren in huis gehaald en weer verkocht, waaronder best een paar hele mooie.
Maar ja, die zijn niet meer van mij dus die post ik ook niet.
Ik hoop dat er binnenkort even een momentje komt met mooi daglicht...
dan zet ik gewoon de gitaar waar ik nu het fijnste op speel op de gevoelige plaat.
"In God we trust, all others pay cash."
Mag hier ook wat akoestisch bij?
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Ook dit jaar ga je weer punten van me krijgen, Saf. 't Ding voelt ook erg fijn, zelfs met de snaren verkeerd om.
ach ja, dan maar een beetje zelfbevlekking en dan plaats ik de gitaar die ik van het weekend gekocht heb. Het is een PRS SC58 met singletop body.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden want het schijnt best bijzonder te zijn om zo een mooie houtstructuur in de singletop te hebben. Ook de koffer mag meedingen naar mooiste (of lelijkste ligt aan de smaak denk ik dan).
![]()
Het topic wordt geiler en geiler
(Vergeten jullie ook niet eens m'n voorstel te lezen, bedankt.)
Favorieten/bladwijzers