Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 86 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 856
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik heb besloten absoluut niet mee te doen dit jaar. ik ga genieten van de foto's, maar nee, ik doe 't niet.

ik heb nog wel een idee of wat hoe 't moet gebeuren, maar dan moet de beheerder mee willen werken, en ik zie dat niet zo 1 2 3 gebeuren

Standaard

vertel dat idee dan eens
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik heb besloten absoluut niet mee te doen dit jaar. ik ga genieten van de foto's, maar nee, ik doe 't niet.

ik heb nog wel een idee of wat hoe 't moet gebeuren, maar dan moet de beheerder mee willen werken, en ik zie dat niet zo 1 2 3 gebeuren
    Maar Orpheo, de eeuwige roem, de naamsbekendheid, de witte vlekken van forumleden op je Les Pauls! Waarom niet !?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

mijn idee: een top 12, met als dan dus per 'maand' 1 winnaar, en dan in de hoek van het forum, naast de banner, de winnaar van de maand, met als 1e plaats-foto gelijk in januari. maar ik kan me voorstellen dat de betalende adverteerders het niet zo leuk vinden als er straks 3 zelfbouwers staan (lees: de gitaar van woml, die zelfbouw bas, guttlin en/of nog een zelfbouwer ipv die bas, als het aan mij ligt dan he?!)

ik ga niks posten, amdat ik niet weet WELKE gitaar ik t mooist vind, b: ik maak geen schijn van kans, omdat mijn smaak uniek is en als ik meedoe met een 'wedstrijd' wil ik wel een kans maken om te winnen dus, nop, ik doe niks.

ik wacht overigens rustig de inzending van dweezman af... waar komt ie dit jaar mee? (Pepe, ik kijk ook jou kant op nu )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    b: ik maak geen schijn van kans, omdat mijn smaak uniek is en als ik meedoe met een 'wedstrijd' wil ik wel een kans maken om te winnen dus, nop, ik doe niks.
    Dat is een beetje zwak. Vorig jaar stond je ook in de top 10, dat is toch een eer op zich. Als je alleen meedoet als je weet dat je 1e wordt, dan is het ook niks aan. Dan kon iedereen wel de boot afhouden op een enkeling na.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Dat is een beetje zwak. Vorig jaar stond je ook in de top 10, dat is toch een eer op zich. Als je alleen meedoet als je weet dat je 1e wordt, dan is het ook niks aan. Dan kon iedereen wel de boot afhouden op een enkeling na.
    vorig jaar gooide ik m'n crimson LP in de strijd, en die gitaar is enorm conservatief, vergeleken bij wat ik heb. ik vind 't niet leuk om 2 keer dezelfde in te sturen, dus dat doe ik ook niet. ik heb gewoon even niks dat bijzonder genoeg is om door te stoten, of anders gezegd: dat bijzonder doch conservatief genoeg is. als 't zwak is, waarom? ik vind het ijdele hoop om te denken dat je hoge ogen kunt scoren met een matige foto en een 'run of the mill' gitaartje. sommige gasten, zoals dweezman, krijgen 't voor elkaar om echt een gruwelijk gave foto neer te zetten, met een gitaar die ergens iets heel gaafs heeft, maar ook niet superbijzonder is (bv geen bijzondere hardware of hout ofzo). maar de gitaar straalt mojo, vibe, karakter uit, dingen waar alle gitaren 'voor vallen', en mijn gitaren hebben dat niet, behalve voor mij :P

Standaard

Ach, het gaat niet eens om het winnen. Het is toch gewoon leuk om te zien wat voor speciale gitaren er allemaal op gitaarnet rondzwerven. En juist leuk om te zien hoe uiteenlopend de smaken zijn. En daar hoort jouw smaak juist ook bij omdat die toch veelbesproken is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Vind ik ook. Zoals ik al zei in mijn eerste post, tegen al die zelfbouwgitaren maken we geen schijn van kans. Noem ze maar, Thijser, Woml, Van Dattum, en er zijn er nog wel meer die een veel mooiere gitaar hebben gemaakt dan de Tele die ik bezit. Dus ik heb niet de illusie ook maar enigszins in de buurt te komen van de nummer 1 (al probeer ik mijn positie d.m.v. een redelijk geslaagde foto kunstmatig wat omhoog te krikken). Maar toch doe ik mee. Omdat de wedstrijd zoveel leuker en succesvoller wordt met een zo groot mogelijke deelname.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Mijn inzending voor dit jaar: een Stagg T490, met Tonerider Rebel P-90 pickups.

Bovenste (eerste) foto doet mee aan de competitie.
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 14 december 2010 om 10:37
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Mijn nieuwe Fender Jazzmaster Classic Player Special!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten