Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 288 van 441 EersteEerste ... 188238278286287288289290298338388 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.871 t/m 2.880 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik heb diezel nooit geprobeerd maar vind ze ontzettend lelijk. Zeker dat logo!
    Een keer over een VH4 gespeeld, vond ik niet zo veel aan. Daarna een keer over een Herbert, was leuker, maar naar mijn mening echt te duur voor wat het is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Een keer over een VH4 gespeeld, vond ik niet zo veel aan. Daarna een keer over een Herbert, was leuker, maar naar mijn mening echt te duur voor wat het is
    Vond de drives van de herbert erg goed, maar het clean niet.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Vond de drives van de herbert erg goed, maar het clean niet.
    Ik vond het clean ook heel erg ok, maar ik had op het derde kanaal een monsterlijke metaldrive verwacht en die hoorde ik niet. (Terwijl een ENGL SE dit bijvoorbeeld wel heeft, en een Fireball eigenlijk ook al).

Senior Member

Standaard

Fireball is hét stereotype voor een lompe metalscheur imo..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Fireball is hét stereotype voor een lompe metalscheur imo..
    Ja zit iets in. ENGL is begonnen met gemodificeerde markseries, zo op een of andere manier bij de Savage gekomen. En dit circuit (denk ik) wat agressiever gemaakt, dat is de Fireball. En daarop zijn dan Powerball (schematisch gezien heel gelijkend op de Fireball, behalve poweramp ) etc. gebaseerd geworden. En de SE is denk ik een kruising van de oude Savage-SE (die op zich een uitgebreidere Savage moest zijn) en de Powerball (of Fireball) agressie. Ik heb nog maar een keer een zo goed als AB test kunnen doen tussen een SE en een nieuwere Fireball100 en qua metaldrive waren ze echt heel erg gelijkend.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Haha, geen endorsement hoor. Dit staat sinds vorige week ergens, en ik heb die VH4 mogen ontmaagden, klinkt toch goed zeg..
    Voor de oplettenden, op de speakerkast zit bovenop nog een stickertje met de prijs.
    ....wat een slechte grap....
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Very nice..
    Very nice indeed! De VH4 helaas nooit kunnen proberen, maar een aantal jaren geleden een einstein (1x12 combo) aan de tand gevoeld en vond het een erg fijne versterker. Zou 'm graag nu ik iets meer ervaring heb nog eens opnieuw proberen (hoewel na al die jaren de gainknop ook wel steeds meer terug gedraaid is, misschien vind ik 'm wel helemaal niet meer leuk...)

Standaard

Ik vond het clean ook heel erg ok, maar ik had op het derde kanaal een monsterlijke metaldrive verwacht en die hoorde ik niet. (Terwijl een ENGL SE dit bijvoorbeeld wel heeft, en een Fireball eigenlijk ook al).
    Heb er ook geen metaldrive in gevonden meer een heel dikke scheur, wat ook meer mijn sound is.
    Smaakverschil natuurlijk maar ik vind de scheur van de herbert bruter dan van een fireball, minder lomp, maar minder kil en meer warm.
    Clean vond ik wat vlakjes en saai, had op meer dan dat gehoopt.
    Te koop:

Senior Member

Standaard

Een Herbert geen monsterlijke drive? Als je dat derde kanaal wat bass en gain geeft, beukt die je kast gewoon aan gort... Clean is voor zo'n head vreselijk.

MS

Standaard

Wel een goede demo, echt heerlijke scheur: http://www.youtube.com/watch?v=LztorP3LMyU
    Heel veel power duidelijk! Meer extreem opgefokte marshall dan gewoon metal als een engl, heerlijk, alleen 180 watt...
    Te koop:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten