Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1155 van 1214 EersteEerste ... 1556551055110511451153115411551156115711651205 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.541 t/m 11.550 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    haha, dit kan zeker wel? Je ziet het toch. Het staat er. Er hoeft ook geen groter board bij, want dat zou het hele idee weghalen om een kleinere rig te hebben naast m'n rack rig, dan kan ik net zo goed alles weer in racks stoppen en met een MIDI-switcher gaan werken en dan krijg ik een duplicaat van mijn rack rig, haha.
    Je hebt waarschijnlijk nog nooit Pedaltrain Mini's volgestouwd gezien? Het is een kunst.
    Als het past past het. Alleen de Pitchblack ligt naast het board en die rode/zwarte switcher die je ziet is van de Roland. Die Loop-Master 1-Loop is niet aangesloten, zoals je ziet.
    Lieve schat, pedalen moeten NAAST elkaar en ook OP het board. GUn jezelf met kerstmis nou een wat groter pedal-traintje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Lieve schat, pedalen moeten NAAST elkaar en ook OP het board. GUn jezelf met kerstmis nou een wat groter pedal-traintje
    Nee-hee, haha, dit werkt prima zo! Ik weiger om een nog groter board te nemen.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Ik snap het wel, alles lekker klein houden. Misschien gaat er ook bij mij ooit een PT mini komen. Dan kan de wah ernaast staan en omdat ik de wah niet altijd gebruik kan die dan ook lekker thuis blijven. Super, alles nog makkelijker mee te nemen.

Zo ziet ie er nu uit:

Volgens mij valt dat wel zonder wah op een mini te passen.

Senior Member

Standaard

En de rat ligt daar werkloos? Hmm, raar...
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    En de rat ligt daar werkloos? Hmm, raar...
    Zou je kunnen zeggen, maar die is geleend en moet binnenkort terug.

Standaard

Die Blues Pro is super, Tom. Heb daarmee in Italië op mogen treden over een Fender FM212R (die ja..), maar zelfs dat gaf een goede oversturing die niet teveel is, en ook niet te weinig, als je snapt wat ik bedoel (ik ben van die versterker anders gewend met pedaaltjes ervoor)..

Standaard

Nou inderdaad roel, imo is het een drive die op zowat elke versterker goed kan klinken. Wel met zn eigen sound, hij moet je wel bevallen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Nou inderdaad roel, imo is het een drive die op zowat elke versterker goed kan klinken. Wel met zn eigen sound, hij moet je wel bevallen.
    Mij beviel ie in elk geval erg goed, hij was bandcoach aka mijn gitaarleraar (toeval..), in elk geval een sound met ballen uit een pedaaltje, ik kom het niet vaak tegen, maar daar is de prijs dan ook naar (nieuw).

Senior Member

Standaard

Zoo... opnieuw alle kabeltjes aangesnoerd en goed gecheckt voor de komende optredens!

Standaard

Mooi board, maar mis je geen delay....elay.....lay...ay?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten