Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1154 van 1214 EersteEerste ... 1546541054110411441152115311541155115611641204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.531 t/m 11.540 van 12136
    Senior Member

Standaard

Zojuist teruggekomen van de repetitie en deze Barber goed aan de tand gevoeld: WAT EEN HEERLIJK PEDAAL!!!! Voor diegenen die de Fulltone OCD wat te "transparant" vinden en wat meer overdrive willen dan de TS-9 of TS-808 kan ik je van harte dit pedaal aanbevelen. Het is duidelijk wel een overdrive (geen distortion!!) maar houdt dus het midden van een TS-808 en de OCD in. HEERLIJK!!!! Toaster, nogmaals bedankt voor je input

Ik weet niet of jullie nog "Hush" van Kula Shaker nog kunnen herinneren: maar DAT geluid zit er bijvoorbeeld 100% in.

Senior Member

Effect !

Gaaf man, dat ie goed bevalt.
    Ik had wel de indruk dat het een vette distortion is, en minder een overdrive.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Gaaf man, dat ie goed bevalt.
    Ik had wel de indruk dat het een vette distortion is, en minder een overdrive.
    Hmmm ja ik begrijp wat je bedoelt. Misschien hangt het er een beetje tussenin. De OCD is ook zo'n pedaaltje wat (in de goede zin des woords) een beetje ondefinieerbaar is. Dat is deze ook. Het is in ieder geval een brute overdrive . Je kan er zeker een bak herrie mee maken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Hmmm ja ik begrijp wat je bedoelt. Misschien hangt het er een beetje tussenin. De OCD is ook zo'n pedaaltje wat (in de goede zin des woords) een beetje ondefinieerbaar is. Dat is deze ook. Het is in ieder geval een brute overdrive . Je kan er zeker een bak herrie mee maken
    En als je 'm gebruikt als boost voor een leadsound?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjS Bekijk bericht
    En als je 'm gebruikt als boost voor een leadsound?
    Voor boost zou kunnen, voor lead-sound vind ik m minder. Maar als ik de Barber op z'n donder geef met de Fulldrive (stacken) dan ontstaat er wel een errug lekker lead geluidje met veel boventonen....

Senior Member

Standaard

De laatste update voor de mini rig, naast de grote rack rig. De mini rig is nu klaar:

Amp:
    - '81 Fender Silverface Champ

Signal Chain:
    - Korg Pitchblack
    - 70ies MXR Script Logo Dyna Comp (modded: true bypass, white LED, PSU input)
    - Analog Man Ibanez TS-808 Tube Screamer (Silver Mod)
    - Catalinbread Dirty Little Secret V1 [18V]
    - BOSS FZ-2 Hyper Fuzz
    - 80ies EHX Deluxe Memory Man (modded: true bypass)
    - Line 6 Echo Park
    - Loop-Master 1-Loop : (tape delay / etc.)

Various:
    - Burkey Flatliner SIX (power supply)
    - Pedaltrain Mini (board)

Bevalt prima. Toch maar besloten om de Loop-Master 1-Loop van de DMM af te halen omdat hij niet per se nodig is. Veel van die tape units kun je goed bypassen en ook al bypass je de pre-amp niet bij sommigen, soms is dat zelfs netjuist een goede toegevoegde waarde.
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 11 december 2010 om 14:57
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

80ies EHX Deluxe Memory Man (modded: true bypass)

Zelf gedaan? Of Analog Man?

Ik heb ook een true bypass begin 90 MM. Ik merk wel een hele hoge soort piep pop een bepaalde delay stand. Draai ik em iets terug (delay tijd knop dus) of iets er overheen is die piep weg. Schijnt wel vaker voor te komen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier Bekijk bericht
    80ies EHX Deluxe Memory Man (modded: true bypass)

Zelf gedaan? Of Analog Man?

Ik heb ook een true bypass begin 90 MM. Ik merk wel een hele hoge soort piep pop een bepaalde delay stand. Draai ik em iets terug (delay tijd knop dus) of iets er overheen is die piep weg. Schijnt wel vaker voor te komen?
    Gedaan door Bernarduur. En ik denk dat je de clock noise bedoeld. Dit is nogal veel verkomend bij analoge delays, vooral als je boven de 330 / 350ms komt. Velen DMMs komen eigenlijk ook niet tot 550ms, zo wel, die hebben dan meestal wel last van clock noise. Mijn DMMs, beiden, hebben dat probleem niet. Bernarduur stelt ze altijd uitstekend af. De DMM XO die ik even had had dat wel als je boven de 300ms ging.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Dit kan niet. Dit SCHREEUWT om een groter board!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Dit kan niet. Dit SCHREEUWT om een groter board!!!
    haha, dit kan zeker wel? Je ziet het toch. Het staat er. Er hoeft ook geen groter board bij, want dat zou het hele idee weghalen om een kleinere rig te hebben naast m'n rack rig, dan kan ik net zo goed alles weer in racks stoppen en met een MIDI-switcher gaan werken en dan krijg ik een duplicaat van mijn rack rig, haha.
    Je hebt waarschijnlijk nog nooit Pedaltrain Mini's volgestouwd gezien? Het is een kunst. De DMM houdt van warm gezelschap. Ik gooi eigenlijk altijd standaard een pedaal op een DMM / andere grote EHX unit, omdat ... well, het kan.
    Als het past past het. Alleen de Pitchblack ligt naast het board en die rode/zwarte switcher die je ziet is van de Roland. Die Loop-Master 1-Loop is niet aangesloten, zoals je ziet.
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 11 december 2010 om 16:26
    - facebook

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten