Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard

ik ga dit topic even redden van een dreiging naar pagina 3 te gaan met wat nieuws;

Ik heb met mijn vader overlegd, maar hij wilde uiteindelijk ons niet in de studio laten, want hij is bang voor diefstal... maar dat was niet het ergste probleem,
    mijn moeder kwam de kamer in lopen toen ik het vroeg, en zij vind mijn blackstar HT-20C al veelstehard gaan als die op een kwart open staat, dus zij stak er meteen een stokje voor, want zij wilt niet dat er 'lawaai' wordt gemaakt boven haar hoofd (ons huis ligt onder de studio, klinkt raar, maar we wonen op een berg, daarom is dat)

Maar... ik ben even langs 't kempke gereden toen ik toch naar school moest, en toen heb ik even snel gekeken, en het lijkt me een toffe zaal om een meeting te houden.

dus kan onze SantaX misschien eens naar de prijs vragen bij 't kempke?

Grtz.
    Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Hoi,

ff inspringen
    als je toch in M Limburg wil zoeken kun je eens bij de Herrietent in Echt proberen

Niet al te groot maar 1 kleine en 1 grotere oefenruimte en 2 zit/relax ruimtes

Die kun je denk ik wel voor een leuk prijsje huren voor een zaterdag

Senior Member

Standaard

Ah jammer van de studio Ijselrobo.
    Ik kan in elk geval eens vragen, zal Fer een mailtje sturen. Hij staat toch in mijn hyves

Senior Member

Music

@ijselrobo 07: in je ( jeugdige ) enthousiasme heb je hier een hele hoop geroepen en had je ondertussen al een hele kudde gitaristen en aanhang uitgenodigd ( en dan tel ik de gitaarnetters nog niet eens mee ) maar zonder ff aan je vader te vragen of het überhaupt wel kon. je hebt het uiteraard goed bedoeld maar echt handig vind ik dit niet. we zijn ondertussen heel wat pagina's verder en weer terug bij af. je kan beter eerst met concrete plannen komen want de praktijk wijst uit dat meetings georganiseerd door gitaarnet ook daadwerkelijk van de grond komen. dus vraag eerst eens naar locatie, prijs en beschikbaarheid en dan komt de rest wel vanzelf. en verder hoef ik echt niet in detail de redenen van je ouders te weten waarom iets niet mag/kan. maar nogmaals: dit had je vantevoren moeten regelen en dan pas iets gaan roepen hier.

maar een strat meeting zie ik nog steeds wel zitten. en van mij mag het centraler in nederland. de kans dat we dan mensen van buiten de provincie zien is dan groter. ik zie al de hele dag limburgers....

groeten Pasqual.

Senior Member

Standaard

Achja, gedane zaken. Ik heb fer van het kempke in elk geval een mail gestuurd nu. Zodra ik wat weet daarover koppel ik het hier terug. En iedereen staat het verder vrij om andere locaties aan te schrijven natuurlijk. Mocht niemand dat doen, dan wil ik uit puur eigenbelang de kar best trekken, maar dan gaat de locatie wel ergens in Stein worden.

Standaard

Ik dacht dat DB's in Utrecht een optie was op dit moment Dat ligt iig heel wat centraler lijkt me.

@ Ijsselrobo, Jammer dat het niet kan daar!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    Achja, gedane zaken. Ik heb fer van het kempke in elk geval een mail gestuurd nu. Zodra ik wat weet daarover koppel ik het hier terug. En iedereen staat het verder vrij om andere locaties aan te schrijven natuurlijk. Mocht niemand dat doen, dan wil ik uit puur eigenbelang de kar best trekken, maar dan gaat de locatie wel ergens in Stein worden.

Geen probleem.
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Ik dacht dat DB's in Utrecht een optie was op dit moment Dat ligt iig heel wat centraler lijkt me.

@ Ijsselrobo, Jammer dat het niet kan daar!
    Is ook een optie, alleen voor mij niet. Gewoon regelen dus als dat je voorkeur heeft. Omdat hier toch veel mensen waren die wel naar Stein wilde komen ga ik dat in elk geval proberen op te zetten en te regelen. Maargoed, eerst eens zien wat het gaat kosten, ik heb nog geen mail terug gehad.

Standaard

Snap ik SantaX, en ik ben ook wel bereid naar Stein te rijden als het zo uitkomt. Utrecht is ook niet echt om de hoek vanuit Enschede (maar dat geldt voor heel NL), maar het leek me net wat praktischer omdat het een mooie centrale plaats is die (meestal) ook nog goed bereikbaar is per OV.

Senior Member

Standaard

Valt zeker iets voor te zeggen hoor, maar ik handel nu uit puur eigen belang
    Kan dat eventueel ook in een nieuw topic doen, maar het heeft geen nut een Meet het Zuiden topic te openen als ik nog niet de toezegging voor de zaal etc heb.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten