Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 696 van 1797 EersteEerste ... 19659664668669469569669769870674679611961696 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.951 t/m 6.960 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman Bekijk bericht
    Die gast heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
    Maar toen wist hij nog niet dat zijn 20th anniversary squier van 1982 was...
    Toen vroeg hij 'slechts' 350 EUR... Nu gaat dit collectors item van de hand voor 750 EUR

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    dus ik zou dan onder de €400 kwijt zijn als:
    - er geen hoger bod komt,
    - als ik niet laat herfretten en afstellen (misschien valt dat nog wel mee)
    Gelukkig heb je 'm niet gewonnen!

Standaard

Deze ook even hier posten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    http://verkopers.marktplaats.nl/14007339

Ik sukkel natuurlijk gemaild dat het een ESP KH2 betreft van zeker 2000 euro, beginners gitaar, pfoe
    Opletten iedereen!!!!

1) Roelsmoel heeft hier een fout gemaakt. Het gaat helemaal niet om een echte KH2.

2) Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de verkoper en hij was erg behulpzaam, heeft extra foto's gestuurd.
    Hij verkocht naar eigen zeggen de gitaar voor zo weinig geld omdat hij zelf maar 600 euro voor het ding had betaald. Verder had hij geen verstand ervan.

Nu moet je eens goed kijken naar de foto's van de advertentie, en let daarbij op de floyd rose. Dat is een licenced versie! En geen originele zoals het bij een echte ESP zou zijn.
    Ook is de lak van de gitaar transparant zwart, en niet dekkend zwart zoals bij de echte ESP's.

Wat ik dus vermoed is dat er iemand hier een ESP hals op een LTD gitaar heeft geschroefd. Of erger nog; dat iemand een ESP label op een LTD gitaar heeft geplakt.

Ik zal niet zeggen dat de gitaar dus niets waard is, maar weet wel dat je geen volledige ESP koopt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    "Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 76886001 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen."
    Toch prachtig dat Speurders (dat géén geld vraagt voor het plaatsen van advertenties), zo'n klachten wél serieus nemen, en Marktplaats (dat bakken geld verdient aan advertenties) er niet eens op antwoordt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Deze ook even hier posten!

Opletten iedereen!!!!

1) Roelsmoel heeft hier een fout gemaakt. Het gaat helemaal niet om een echte KH2.

2) Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de verkoper en hij was erg behulpzaam, heeft extra foto's gestuurd.
    Hij verkocht naar eigen zeggen de gitaar voor zo weinig geld omdat hij zelf maar 600 euro voor het ding had betaald. Verder had hij geen verstand ervan.

Nu moet je eens goed kijken naar de foto's van de advertentie, en let daarbij op de floyd rose. Dat is een licenced versie! En geen originele zoals het bij een echte ESP zou zijn.
    Ook is de lak van de gitaar transparant zwart, en niet dekkend zwart zoals bij de echte ESP's.

Wat ik dus vermoed is dat er iemand hier een ESP hals op een LTD gitaar heeft geschroefd. Of erger nog; dat iemand een ESP label op een LTD gitaar heeft geplakt.

Ik zal niet zeggen dat de gitaar dus niets waard is, maar weet wel dat je geen volledige ESP koopt!
    Hmpf.. Vanuit het opzicht van de laptopfoto's kan ik dat natuurlijk niet beoordelen. Op dat moment zag het er dus uit naar een echte ESP, ach

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerbekeD Bekijk bericht
    Maar toen wist hij nog niet dat zijn 20th anniversary squier van 1982 was...
    Toen vroeg hij 'slechts' 350 EUR... Nu gaat dit collectors item van de hand voor 750 EUR
    Ja wat een lulverhaal maakt Joske de lulboks ervan he!
    Ons Joske komt dan ook uit Zwevegem...
    Laatst gewijzigd door mikeyaxeman; 9 december 2010 om 18:54
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/403527609

Dit lijkt mij geen nieuwe Fender neck.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/403527609

Dit lijkt mij geen nieuwe Fender neck.....
    mss zijn we achter geert en heeft fender deze morgen een nieuwe headstock gelanceerd

Standaard

Dit is vreemd: http://link.marktplaats.nl/403205730

De gitaar op de eerste foto is toch echt een pre-'63 (model) Strat: celluloid slagplaat, schroefjes, wide spacing... Op de andere foto's staat een Strat die kenmerken heeft van een '65 model. Maar is het er een? De sunburst laklaag komt 'vreemd' op mij over...werd die zo fel en zo 'zwart' gespoten? En werd die op de achterzijde ook zo 'beperkt' gespoten? En het serienummer: een '65-er zou een L-series of een 1xxxxx moeten zijn en daar lijkt het niet op (laatste foto).

Wel een gerespecteerde verkoper...

Wat denken jullie?

Senior Member

Standaard

Hij heeft de foto's per ongeluk verwisseld, de verkoper heeft meerdere oude strats. Tis een genuine strat maar het ziet eruit als een typische cosmetische make up van lang geleden toen dat vrij normaal was. Je spuit alleen de randen zwart als de rest nog goed is. Tegenwoordig is slijt hipper dan glans dus dat wordt nog nauwelijks gedaan.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten