Niels heeft gelijk want ik ben maar een kut gitarist
Niels heeft gelijk want ik ben maar een kut gitarist
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Ieme,
FF recapituleren: Jij hebt dus momenteel tegelijk staan: Drie Mesa's, drie Vox combo's, een Vernet, twee Marshalls en een Bogner XTC? Een Bogner 4x12 en twee Bogner 2x12's?
MS
Mijn piemel is heel erg gegroeid!
Ik was een beetje klaar met dat grote spul, en mijn speelstijl is wel veranderd. De studiocage 15 is een versterker die binnen onze band prima overeind blijft. Heerlijk clean, en de vervorming vind ik echt heerlijk. Geen heavy stuff, toegeven, maar daar heb ik hem ook niet voor. Met optredens gewoon uitversterken. Gaat dan op een Vernet kast met 2 M20's erin. Lekker, handzaam en fijn voor m'n rug![]()
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Als ik mijn talent en techniek moet compenseren heb ik wel 10 full stacks nodig
maarja... ik ben ook eiegenlijk geen gitarist, maar iemand die van knutselen houdt en iemand die goed geluid kan waarderen.
Ben het met Niels eens dat je niet altijd "groot en veel" Mijn favoriete versterker heeft alleen een volumeknop, 1 preampbuisje en 1 eindbuisje en zal ongeveer 3 watt zijn. (Verder nog een 5 watter en een 15 watter)
1 goeie basissound uit een versterker en een goeie gitaar (lees: niet persé duur, maar wel goed) is alles wat je nodig hebt om lol te maken. Trapdoosjes doen de rest.
Ja Ieme, je hebt een prachtige verzameling.....je weet dat je de rest weg kunt doen nu je de XTC classic hebt![]()
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Favorieten/bladwijzers