Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 114

Standaard

Henri je moet dat pedaal echt op je eigen spullen uitproberen. In de winkel vond ik bijv het tophoog wat dominant, maar thuis was dat al veel beter.

Die clipjes van mij zijn weer een heel ander verhaal, rechtstreeks ipv in een amp, maar zelfs dan geeft de powerstack een goede feel en marshall karakter. Maar het blijft rechtstreeks he...

Wat betreft 'op 11' met een cleane marshall, heb je de zvex bor al eens geprobeerd?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, vond die clipjes van Pete en Michael in eerste instantie wel gaaf, maar op de Tele-meeting vond ik hem al minder klinken, en ook Peter Heijnen's clipjes klinken mij niet mooi in de oren.
    Ik blijf wel benieuwd, ben nog op zoek naar een vet "Marshall-op 11-pedaal", voor bij m'n JCM 800 2204, voor als ie clean is ingesteld. Misschien moet ik 'm toch maar 's gewoon testen.
    Waarschijnlijk klinkt ie het mooiste op een strakkere amp, en dat is mijn Vibrolux niet bepaald. Ik kan me voorstellen dat ie op bijvoorbeeld een Vox AC30 o.i.d. nog weer beter uit de verf komt.

En op de Tele-meeting heb ik er vooral mee staan rammen. Ik wil hem iig nog een keer uitgebreid testen, en ook met wat schoner en subtieler gitaarspel. Kijken wat ie nou echt doet op de Fender.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Als oldschool rocker, zoals ik jou zie, moet dat toch geen probleem zijn?
    Welke heb je er al op getest eigenlijk?
    Behalve mijn beide tubescreamers en SHO, en combinaties daarvan nog niks.

Ik zit te GASsen op de CMAT Brownie (lijkt wat (te?) donker te klinken), de Suhr Riot (meeste GAS voor ), en de Goudie FX OTP (kan/ga ik hier in Wijhe testen).
    Ook de Crunch Box wil ik nog 's testen. Die kan ik waarschijnlijk wel van een bevriende forumer lenen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Henri je moet dat pedaal echt op je eigen spullen uitproberen. In de winkel vond ik bijv het tophoog wat dominant, maar thuis was dat al veel beter.

Die clipjes van mij zijn weer een heel ander verhaal, rechtstreeks ipv in een amp, maar zelfs dan geeft de powerstack een goede feel en marshall karakter. Maar het blijft rechtstreeks he...

Wat betreft 'op 11' met een cleane marshall, heb je de zvex bor al eens geprobeerd?
    Ok, had er niet zo bij stil gestaan dat je 'm direct had gebruikt.
    De BoR heb ik wel 's op mijn 2205 getest, wel een leuk pedaal.
    Misschien nog maar 's testen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Waarschijnlijk klinkt ie het mooiste op een strakkere amp, en dat is mijn Vibrolux niet bepaald. Ik kan me voorstellen dat ie op bijvoorbeeld een Vox AC30 o.i.d. nog weer beter uit de verf komt.

En op de Tele-meeting heb ik er vooral mee staan rammen. Ik wil hem iig nog een keer uitgebreid testen, en ook met wat schoner en subtieler gitaarspel. Kijken wat ie nou echt doet op de Fender.
    Ik hoorde op de meeting erg veel van die "shizzle" o.i.d., soort van digitale bijgeluiden, beetje vergelijkbaar met de clipjes van Peter H.

Misschien beter om dit topic niet verder te vervuilen.
    In dit topic heb ik het er ook al over, dus...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, vond die clipjes van Pete en Michael in eerste instantie wel gaaf, maar op de Tele-meeting vond ik hem al minder klinken, en ook Peter Heijnen's clipjes klinken mij niet mooi in de oren.
    Ik blijf wel benieuwd, ben nog op zoek naar een vet "Marshall-op 11-pedaal", voor bij m'n JCM 800 2204, voor als ie clean is ingesteld. Misschien moet ik 'm toch maar 's gewoon testen.
    Gewoon doen. Dat digitale wat je hoort zit volgens mij gewoon tussen je oren, want ik ben daar allergisch voor en hoor het totaal niet in de ST2. Je mag hem gerust een keer een weekje van me lenen om te proberen.

Senior Member

Standaard

Henri, als je naar Wijhe gaat, zou ik misschien met je mee kunnen of mogen? Ik ben wel eens heel benieuwd naa de winkel én ik ben zeer benieuwd naar je zoektocht
    Chrunchbox komt goed hoor zoals ik aan de telefoon beloofd heb

Ik was 2 weken geleden bij toeval in Apeldoor nen aangezien ik daar toch was, maar even langs feedback gereden. Daar hebben ze een Powerstack liggen. Prijs viel me eigelijk wel mee, 99 euro. Ik dacht dat ie duurder was. Ben alleen met me stomme kop vergeten dat ding uit te proberen... Ben echt heel nieuwsgierig. Meeste mensen zijn zeer kritisch hier en doorgaans niet echt over Boss (overdrives) te spreken maar ik lees nu zoveel lovende woorden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Dat ding ziet er niet uit!

Ook de vorm/layout, en dan vooral die joekel van een schakelaar wekken bij mij niet veel GAS op...

Als ik de kans krijg, test ik 'm wel 's.

Senior Member

vraagje

Moet een goed pedaal dan altijd in een boetiek behuizinkje zitten? Het gaat er toch om hoe die klinkt, niet om hoe het eruit ziet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Kim, jij snapt er dus helemaal niks van he?

Niet boetiek = kudt
    Geen blauwe leds = kudt
    Niet duur = kudt
    Massaproduktie = kudt

Leer dat nou toch eens uit je hoofd man!!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Effect !

Mind the wink...

Natuurlijk is het belangrijkst hoe die klinkt, ik heb ook een DD-3 op m'n board, en niet voor niks, maar vind het geen ergonomisch pedaal.

Ik ga de ST-2 zeker wel 's testen.

Edit: Wat Marc zegt!

Senior Member

Standaard

Ik vond het een lekker pedaaltje!!!
    Even een uurtje getest bij een gitaarzaak, over een 2x12 hiwatt combo op clean kanaal.
    En moet zeggen: mooie toon in pedaal!!!

Ik had de settings bass en hoog gewoon op 12 uur staan, spelen met volume en vooral testen met de drive... Lage stand vond ik lekker naar 12 uur ook maar verder na 12 uur wordt het steeds minder mijn sound! Maar goed, dat heb ik ook niet nodig!!!

Ik wil dit pedaaltje toch eens uitproberen over mijn oude jmp (die houd ik altijd clean)... Vind het wel een goede kandidaat om de ocd te vervangen (of vloek ik nu in de kerk? :P)

Het enige wat ik een beetje had is dat het pedaal wat ik testte best wel ruis gaf....
    Anderen daar ook ervaring mee?

Al met al een lekker pedaal vond ik!!! Zeker interessant om verder te testen

Harm

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten