Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 114

Standaard

Goh, heb panama toch ook nog maar eens op youtube gechecked, is toch best wel héél anders...

Een heel stuk sneller, gitaar een halfje lager, ander drumkitje, de blonde en powerstack iets anders ingesteld, exciter erop, en pitch erop:

http://www.soundclick.com/player/sin...songID=9955629

Wat my betreft is de powerstack geslaagd!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

doet die exciter echt iets voor je toon? (waarschijnlijk wel... anders gebruik je m niet) maar... wát?

Senior Member

Standaard

Zoals je hoort voegt ie een bak hoog en laag toe.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Nee het voegt geen hoog en zeker geen laag toe, het is iets met boventonen. Wat je in die clip hoort is een logic preset met de naam 'refresh airless material'. Volgens het editscherm grijpt het effect in vanaf 6,6 khz. Waarschijnlijk een centerfrequentie want in het beeld zie je dat de werking door gaat tot beneden de 2khz.

Wat het in dit geval doet is de boel eens flink -weinig genuanceerd dus- opentrekken.
    Ik zal een clipje maken waarin ik het effect afwissel met het onbewerkte signaal.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 5 december 2010 om 16:48
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

grrr, dit klinkt gevaarlijk veel als precies wat ik wil hebben.

en nu heb ik geen geld meer...
    grunge/noise-hippie

Standaard

Metalheart, je hoort steeds een stukje onbewerkt en dan met exciter.

http://www.soundclick.com/player/sin...songID=9959674

Senior Member

Standaard

klinkt vet! welk merk exciter is dat? 0=)

Standaard

Is een logic plugin.

Idiote naam toch eigenlijk, plugin, je plugt namelijk helemaal geen enkele mallemoer in.

Senior Member

Effect !

Ik weet het niet hoor, vond die clipjes van Pete en Michael in eerste instantie wel gaaf, maar op de Tele-meeting vond ik hem al minder klinken, en ook Peter Heijnen's clipjes klinken mij niet mooi in de oren.
    Ik blijf wel benieuwd, ben nog op zoek naar een vet "Marshall-op 11-pedaal", voor bij m'n JCM 800 2204, voor als ie clean is ingesteld. Misschien moet ik 'm toch maar 's gewoon testen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, vond die clipjes van Pete en Michael in eerste instantie wel gaaf, maar op de Tele-meeting vond ik hem al minder klinken, en ook Peter Heijnen's clipjes klinken mij niet mooi in de oren.
    Ik blijf wel benieuwd, ben nog op zoek naar een vet "Marshall-op 11-pedaal", voor bij m'n JCM 800 2204, voor als ie clean is ingesteld. Misschien moet ik 'm toch maar 's gewoon testen.

Als oldschool rocker, zoals ik jou zie, moet dat toch geen probleem zijn?
    Welke heb je er al op getest eigenlijk?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten