Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 90
    Senior Member

Standaard

Ja, maar dat is toch een multi-channel-amp-meeting?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ja, maar dat is toch een multi-channel-amp-meeting?
    Amp fest, uiteraard ook pedalcheckers ball
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

hmmm, zie nu dat er een nieuw topic is idd.... er zit een kans in dat ik toch kan komen. Ga de 21e pas op wintersport...

Senior Member

Standaard

Prioriteiten hè?
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Standaard

WTF is een "kgünk geluid"?
    Koffie door mijn neus, danku. Leuk toch dit forum.

Maar serieus Henri, ik denk met weemoed terug aan mijn 2203 en in die tijd pakte ik mijn volumeknop (met treblebleed of Suhr mod heet dat nowadays geloof ik) standaard gewoon een klein tikje terug, voluit was dan een fijne crunch met de pre rond de 6 of 7, afhankelijk van hoe hot je elementen zijn. Voor een leadtoon zette ik dan een TS-808 aan, of een iets heftigere TS variant/OD afh. van het bandje. Had er wel een 2e master achterop laten zetten - ideaal voor een cleanboost die je anders niet hebt zonder loop. Kun je zo weer ongedaan maken door bv. een van de speakeruitgangen ervoor op te offeren. Moet wel zeggen dat ik dan een coiltap gebruikte of een gitaar met meerdere pickups HB/SC om het clean/drive verschil groter te maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Prioriteiten hè?
    Ik moet een slag om de arm houden, ben de 18e jarig, en dikke kans dat de feestgangers pas op zondag langskomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Koffie door mijn neus, danku. Leuk toch dit forum.

Maar serieus Henri, ik denk met weemoed terug aan mijn 2203 en in die tijd pakte ik mijn volumeknop (met treblebleed of Suhr mod heet dat nowadays geloof ik) standaard gewoon een klein tikje terug, voluit was dan een fijne crunch met de pre rond de 6 of 7, afhankelijk van hoe hot je elementen zijn. Voor een leadtoon zette ik dan een TS-808 aan, of een iets heftigere TS variant/OD afh. van het bandje. Had er wel een 2e master achterop laten zetten - ideaal voor een cleanboost die je anders niet hebt zonder loop. Kun je zo weer ongedaan maken door bv. een van de speakeruitgangen ervoor op te offeren. Moet wel zeggen dat ik dan een coiltap gebruikte of een gitaar met meerdere pickups HB/SC om het clean/drive verschil groter te maken.
    Haha, die macwilliams ook altijd met z'n rare fratsen.

2e master-volume lijkt me ook ideaal.
    In de low input zou een extra potmeter kunnen, en dan de DI-jack gebruiken om te schakelen, zou dat een optie zijn?
    Gaat het niet ten koste van de sound?

Standaard

Kan je inderdaad ook de low voor gebruiken, het gaat totaal niet ten koste van je sound - het is gewoon exact hetzelde, maar dan met de master een tandje hoger, wat je zelf instelt. PM Svdijk (stefan) maar eens hier, die heeft mijn ex 2203 met de dubbele master en weet iets meer over de technische details.

Senior Member

Standaard

2e master-volume lijkt me ook ideaal.
    In de low input zou een extra potmeter kunnen, en dan de DI-jack gebruiken om te schakelen, zou dat een optie zijn?
    Gaat het niet ten koste van de sound?
    Nou, ik ken het fijne er ook niet van, maar aangezien jij de latere versie (van na 1984) hebt met de potmeters en jacks op de print zou het zomaar kunnen dat dat niet zo makkelijk is...

Senior Member

Standaard

Ik heb hem vanavond naar een amp-tech gebracht die al eerder mijn amps onderhanden heeft gehad, en hij denkt dat het wel moet lukken om er een 2e MV in te bouwen, ondanks de horizontale inputs.
    't Zal een weekje of 2 duren, ben benieuwd.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Het is jammer dat ik heen tijd heb om naar Heerenveen te komen, dan had ik het je kunnen laten horen wat ik bedoelde met "kgünk".

Het was niet grappig bedoeld, dat dan weer niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten