Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard

Tja, dat zou je ook kunnen omdraaien he. Altijd zijn dit soort meetings in utrecht of rotterdam of a'dam. Dus nooit kan ik erheen
    Dus toen ik Stein zag sprong ik een gat in de lucht

Maar ik wil wel een alternatieve meeting opzetten met de mensen die niet naar utrecht kunnen/willen gaan. Met een paar man een meet and greet en wat strats is ook gewoon leuk

Senior Member

Standaard

Als iedereen die komt een bijdrage levert van €5 dan is DB in Utrecht een optie. Afhankelijk van aanmeldingen huren we er een 2e ruimte bij.

Senior Member

Standaard

Ik voorzie 2 meetings: 1 in Limburg en 1 in Utrecht.

Maar het lijkt mij echt geen probleem om je Strat mee te nemen in het OV, zeker als de Limbolanders in groepsverband naar Utrecht reizen.

Of ligt dat aan mij?...

Overigens worden de meeting meestal centraal gehouden om iedereen, uit het hele land dus, de mogelijkheid te geven om te komen. Er is niemand die jullie tegen houdt om 'n locale meeting te houden, dat doen ze in het noorden ook zeer regelmatig!

Parkeren bij DB's is ABSOLUUT geen probleem: je hebt daar echt ruimte genoeg. En het is gratis...

Overigens is de zaal bij DB's meer dan groot genoeg. Bekijk anders de filmpjes van de Tele-meeting maar 'ns. De grote zaal kost wel zo'n 200 euro voor 'n middag....
    Laatst gewijzigd door Outline; 6 december 2010 om 17:51
    Who needs a signature?

Senior Member

Standaard

Oh voor mij het vervoer van de strat ook niet het probleem, maar ik heb gewoon paniekaanvallen, in vreemde drukke omgevingen kan ik er de klok gelijk op zetten. Vandaar dus dat Stein mij zelf heel goed uit kwam! Puur medische reden, ik ben vroeger wel vaker een band gaan uithelpen in Utrecht, dan pakte ik ook de gitaar mee de trein in. Dat is inderdaad het probleem niet.

Senior Member

Standaard

Jouw reden snap ik. Wat ik postte was dus niet op jou gericht maar op de rest die dan ineens geen zin meer heeft. Het lijkt me juist gezellig als je met een hele delegatie naar een meeting kunt gaan! Heb je alvast voorpret, zullen we maar zeggen.
    Laatst gewijzigd door Outline; 6 december 2010 om 18:28
    Who needs a signature?

Senior Member

Standaard

Indrinken, noemen we dat in Limburg

Senior Member

Standaard

Als het in db's is dan ben ik zeker van de partij, daar repeteer ik toch elke week. Stein is op zich niet echt zo'n probleem aangezien ik alleen maar mijn gitaar hoef mee te slepen. Als het in db's is kan ik op verzoek wel mijn mesa mark III meenemen als mensen een goeie amp willen om over te testen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Hmm.. krijgen we nu 2 lijsten?

- Voor DB's kan ik op de zeer waarschijnlijk lijst
    - Voor Stein kan ik op de mogelijk lijst

Beide zijn wel afhankelijk van de datum.

Senior Member

Standaard

Is er nog een voorkeur... zaterdag of zondag?
    Wat dachten jullie van zaterdag 22 januari of 23 januari.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D-string Bekijk bericht
    Hmm.. krijgen we nu 2 lijsten?

- Voor DB's kan ik op de zeer waarschijnlijk lijst
    - Voor Stein kan ik op de mogelijk lijst

Beide zijn wel afhankelijk van de datum.
    Geen idee of we twee lijsten hier krijgen of misschien een apart topic waarin de plek vantevoren gewoon al vast ligt en iedereen voor zichzelf kan bepalen of hij/zij daarheen wil. Anderzijds bespeur ik in Ijselrobo ook een jeugdig enthousiasme om dit te organiseren en ik gun hem dat ook wel, dus ik denk dat ik als hij dit heeft gelezen ook met hem eens even wat ga mailen. Het is in elk geval niet mijn bedoeling een meeting ergens anders dwars te zitten ofzo. Helemaal niet, maar ik ben zelf ook wel enthousiast geraakt en omdat er hier toch flink wat mensen zijn die Stein wel zagen zitten wil ik die kans eigenlijk niet laten lopen. Enerzijds omdat het gewoon leuk is en anderzijds omdat ik zelf net een nieuwe strat heb, die ik natuurlijk graag wil vergelijken met andere. Ik neem aan dat er hier ook genoeg mensen zitten die upgrades hebben gedaan aan hun strat. Zou wel eens wat andere elementen willen horen bijvoorbeeld.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten