Ja hij klinkt exact net zo (alsof ik nog exact herinner hoe de jouwe klonk). Hij heeft in ieder geval hetzelfe karakter. Er zitten idd 5 (!) interne trimpots in. Zat ook een gebruiksaanwijzing bij. De trimpots staan bij mij allemaal op 12u. Ik ga er nog een keer voor zitten en e.e.a. tweaken. Mocht je GAS krijgen: vhHaar heeft m ruim op voorraad
Ik ben er erg tevreden mee!
Op www.pedalboardplanner.com kun je zelf een pedalboard samenstellen en kijken of alles past. Eigenlijk best een leuke site.
Ik heb in de jaren al een aardig word-documentje opgemaakt met pedalen op schaal. Klinkt ENORM nerdy, ik weet het. Van zodra ik eens heb uitgebreid ga ik wellicht het documentje ergens downloadbaar zetten.
2 pedalbords:
En ja! De Ross phaser en Ibanez SC10 zijn "nieuw" (2e hands).
De Ross Phaser is een Taiwanees, en ik was een beetje huiverig dat ie niet zo goed zou klinken, maar ik ben er best enthousiast over, vet pedaal.
De SC10 heb ik erbij gekocht omdat ik een 2e pedalboard wil samenstellen, gewoon omdat het kan...en het is nog best een geinige chorus voor weinig geld.
De Ross reageerde in eerste instantie, toen ik hem als enige pedaal had aangesloten niet goed op de Godlyke adapter, zat een raar bijgeluidje in, maar als ik hem tussen de rest v.d. pedalen zet, heb ik totaal geen last, mooi toch?![]()
He ja, leuk, wie is de grootste pedalennerd...
ik heb van dit bordje de knoppen van de CH-1 en de DD-3 omgewisseld.![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers