Lekker zo'n gele tele!
Gaaf met die kale muur, lekker plain, rock n roll!
Lekker zo'n gele tele!
Gaaf met die kale muur, lekker plain, rock n roll!
Hi Leon, is het een beetje gelukt die OLP als bariton (snaren)op te bouwen?
Geile Tele!
Eugen, Lukt prima. Ik had nog een maatje dikker dan jij me had aangeraden gekocht. Dit is 014-068. Ogelófelijk dik, maar het klinkt wel heel gaaf! Soms een beetje moeite om de lage B op stemming te houden, maar het gaat opzich prima. Ben nog steeds érg tevreden met de refin! Krijg er ook lovende reacties op!
Het blijft gewoon een te gek gitaartje. Met die lage stemming resoneert de héle gitaar mee. Hij klinkt heel erg vol.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
je hoeft geen sorry te zeggen, her is al lastig om je serieus te neen na her 'roelsmoelen', en nu helemaal. Kom op, prachtig hout, prachtige kleur...
Wouter, ik vind m tof. Als je kijkt naar wat je gemaakt hebt in t verledeb, is dit een IMMENSE stap omhoog.echt mooi.
Ik moet bekennen dat ze mij ook vrij weinig doen, maar dat is echt puur en alleen een kwestie van smaak natuurlijk. Geef mij maar gewoon een afgeragde 50s tele.
Maar wat doet het er ook toe wat ik van je gitaren vind, als je er zelf maar happy van wordt
En als je die planken (deels?) zelf gemaakt hebt, dan in ieder geval mijn complimenten over de afwerking Wouter!
hier dan ook een nieuwe foto van mijn collectie
![]()
Laatst gewijzigd door Sjit86; 5 december 2010 om 15:11
Zelfbouw Stratocaster, Gibson Les Paul Studio, Gibson SG Standard, Epiphone Les Paul Custom, Epiphone SG, Fender Stratocaster, Sjit Telecaster, Garrison AGD-400, Garrison GD-30
Marshall JVM 205H, Harley Benton G212 Vintage
Favorieten/bladwijzers