Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 40 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 391

Standaard

Bij de Used Products: een Sennheiser 604. voor 2 tientjes. whahaha!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dai Bekijk bericht
    Mja, ik heb het twee jaar eerder eens geprobeerd, ook niet zo'n dikke. Maarja, je voelt je daarna toch wel 'één van de velen', snapje.. Alleen doen dus als je er zelf helemaal achter staat!

Senior Member

Standaard

Netjes.. doe mij ook eens zo'n gelukje :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    wh0000t michael Geweldige aankoop hee, congrats!! Wat moet dat heerlijk werken zijn :| wordt hij echt dedicated voor audio? geen huis tuin en keuken gebruik?
    Hey man! Alles lekker? Wanneer kan ik een kijkje nemen in je studio?

Ja, hij wordt puur voor opnemen, maar stiekem denk ik er wel aan om een extra harde schijf te plaatsen met een Windhoos partitie voor internetgebruik en games. (Dit blijft tussen ons, hè?)

Ga hem gebruiken met Logic Pro 9 en Protools.

Senior Member

Standaard

netjes hoor en jahoor dat blijft tussen ons natuurlijk!
    (maar kan je internet gebruik niet beter gewoon op een andere bak doen?)

En je bent altijd welkom in mn studiotje! Let me know als je eens in de buurt bent

Senior Member

Standaard

Joehoe. Heb van Marktplaats voor 200 euro 3 SP C4 mic's gekocht, ik ben blij. Diegene had later nog een losse body bij gekocht. Dus 2 cardioid en 2 omni's kapsels, 3 mic's.

Pic van de collectie tot nu toe:

vlnr: SP B3, SP C4 en een D112

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent136 Bekijk bericht
    Joehoe. Heb van Marktplaats voor 200 euro 3 SP C4 mic's gekocht, ik ben blij. Diegene had later nog een losse body bij gekocht. Dus 2 cardioid en 2 omni's kapsels, 3 mic's.

Pic van de collectie tot nu toe:

vlnr: SP B3, SP C4 en een D112
    Nog een SM57 of M201 erbij en je hebt een leuke drumkit-mic set!
    Ik heb zelf een paar oude B3's (zonder het rode logo), die lekker allround zijn.
    D112 begin ik voorlopig niet aan, daar ik een originele D12 (in prachtstaat) heb; en heb sowieso nog 2 redelijk kickdrum-specifieke mics (ATM25 en een RE-20). En ipv C4's ben ik voor Røde NT-5's gegaan (en nog een MXL 604s erbij met verwisselbare capsules...ook een AKG C430, dus voor hi-hat kan ik allerlei kanten op. )
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Wat ik inderdaad nog wil is een snare mic en 2 tom mic's. Voorkeur gaat uit naar de M201, maar die zie je 2e hands niet en 3x 200 euro is weer 600 euro. Als ik 2 604tjes en een 57 koop 2e hands ben ik voor zo'n 210 euro klaar (ongeveer 70 euro per mic lijkt me netjes). Scheelt toch wel behoorlijk wat geld en het werkt goed voor wat ik er mee wil.

Senior Member

Standaard

Je zou natuurlijk ook aan 2x MD421 voor toms en 1x Sm57/M201 kunnen denken. Ja, een bonk meer geld, maar ook zoveel breder inzetbaar!
    Behalve saxofoon ben ik voor een 604 niet veel uitgesproken 'uses' tegengekomen, terwijl een MD421 erg goed op bijna alles is waar je hem voor zet, en in sommige gevallen geweldig!
    Mocht je trouwens de 3 C4's voor 2x OH en 1x HH gebruiken, zou je je B3 voor floortom of room-mic kunnen gebruiken.
    Een duurdere -maar betere- variatie op de B3 is de CAD M-179; condensator mic met 'continuously variable polar patterns' die blijkbaar waanzinnig is als tom-mic. Nieuw in de EU 325 euro p.s. en +/- 140-150 uit de US.
    Heb er zelf hier 1 van, moet nog eens een 2e komen.

Ik heb een allround affordable mic koffertje samengesteld met het volgende:
    -1x Shure SM57
    -1x Sennh. MD421
    -1x Audio Technica ATM25
    -2x Rode NT5
    -1x AKG C430
    -1x MXL V67G
    -1x CAD M179

Tuurlijk zou een case met daarin een D12/RE-20, Royer R-121, Coles ST-4038, Neumann U47, etc. nog vetter zijn, maar als het met mijn mics niet lukt, tja...either the band or the engineer sucks.

Als je een beetje bekend bent op de diverse (home)recording fora, zul je zien dat mijn koffertje ook een soort 'best of under $300 per mic' collectie is.
    Voor iedere mic is wel wat voor en tegen te zeggen (C430 bijvoorbeeld is wel heel erg hi-hat pre-EQ'd; een V67G zou ik niet zo maar voor Celine Dion gebruiken en de SM57 blijft 'slechts' een SM57...), maar je kan beroerder voor de dag komen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Boss BR-900CD

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

Senior Member

Standaard

vorige week een mooie jaren '60 beyerdynamic M88 op de kop getikt voor 100 piek.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten