Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 169 EersteEerste ... 2937383940414989139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 1686
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mi-J'Den Bekijk bericht
    Op gitaarmarkt staat een Bogner XTC 101b van nog geen jaar oud voor maar € 2150,-
    http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=g...ails&id=134712

Als ik het geld had wist ik het wel. Al heb ik tegelijk ook mijn twijfels. 2150,- vind ik wel erg laag voor een versterker die nieuw ruim 3100,- kost.

Ik vind het een erg mooie prijs, niet te hoog en niet te laag. Denk dat je juist te vaak veels te hoge prijzen ziet. De juiste waarde van goede 2e hands spullen is ergens tussen de 60% en 65% van de nieuwprijs. De meeste aanbieders zijn echter " arme" studentjes die koste wat het kost de laatste euro uit je willen persen.
    Voor die 2150 koop je naar mijn mening ook nog eens 1 van de beste versterkers ooit gemaakt.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

chicken

Ah bedankt mannen, zo had ik het nog niet bekeken. Goed te weten. Als je de 60-65% als stelregel neemt betekent dat inderdaad dat veel van dit soort versterkers tweedehands nogal overpriced zijn.

Het lijkt er ook sterk op dat de naam die een bepaalde versterker heeft zorgt dat men de tweedehands prijs hoog houdt. Dat was eigenlijk ook mijn redenering: die XTC moet toch bijna wel duurder zijn, het is nota bene een XTC. Onzin dus begrijp ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mi-J'Den Bekijk bericht
    Ah bedankt mannen, zo had ik het nog niet bekeken. Goed te weten. Als je de 60-65% als stelregel neemt betekent dat inderdaad dat veel van dit soort versterkers tweedehands nogal overpriced zijn.

Het lijkt er ook sterk op dat de naam die een bepaalde versterker heeft zorgt dat men de tweedehands prijs hoog houdt. Dat was eigenlijk ook mijn redenering: die XTC moet toch bijna wel duurder zijn, het is nota bene een XTC. Onzin dus begrijp ik.
    Op zich is het geen onzin dat je dat denkt hoor. Kijk, van de ene versterker zijn er een paar honderd in omloop, neem de gemiddelde Marshall buizentop, dus het aanbod is ook groter. Van de Bogner zijn er minder, wat de prijs ongetwijfeld iets opschroeft. Toch denk ik dat je leuk zaken kunt doen, vooral als je op hetzelfde moment 2 of 3 Bogners in het 2e hands circuit tegenkomt.
    Voor de rest is het ook een kwestie van hoe het ding onderhouden is en hoe graag je 'm wil hebben. Wat je nogasl eens tegenkomt wanneer je een dergelijke top te koop zet, zijn gastjes die alleen maar willen inruilen en een klein beetje bijbetalen.....ga niet shoppen als je het geld niet hebt. Meestal kan er best nog eens 100 vanaf, maar daarvoor moet je het ook niet laten hoor....maar dat is mijn zienswijze....en die is natuurlijk niet maatgevend voor anderen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Die bass series zijn toch niet optimaal voor gitaar? het kan wel maar heb gelezen dat het niet zo vet is als de normale jcm800's
    Gisteren een keer opgezocht, en er is inderdaad heel wat verschil in elektronica tussen de bass en de gewone 800. Lijkt me wel doenbaar om te veranderen :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Gisteren een keer opgezocht, en er is inderdaad heel wat verschil in elektronica tussen de bass en de gewone 800. Lijkt me wel doenbaar om te veranderen :-)
    Lijkt me ook doenbaar te veranderen, maar eigenljk wel zonde. Op het eerste gezicht niet heel veel verschillen en eigenlijk wel zo te veranderen
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Standaard

Ok, ik heb zelf nooit de schema's naast elkaar gelegd. Las op internet dat je redelijk wat aan de print moet veranderen dat je beter een andere print kan maken, dan kun je hem ook nog terug in orginele staat brengen.Maar zoals ik al zeg, nooit schema's vergeleken dus zou makkelijk kunnen dat het maar een paar componenten zijn.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Standaard

Ik heb een aanbod om mijn Yamaha RGX A2 gitaar tegen een Hello Kitty Junior (net nieuwe buizen) te ruilen. De gitaar staat toch niks te doen, en een ampje kan ik eigenlijk best gebruiken. Goede deal of niet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ik heb een aanbod om mijn Yamaha RGX A2 gitaar tegen een Hello Kitty Junior (net nieuwe buizen) te ruilen. De gitaar staat toch niks te doen, en een ampje kan ik eigenlijk best gebruiken. Goede deal of niet?
    Welke versie, zijn mooie en fijne mesa achtige ampjes.
    Volgens mij gaan ze meestal voor net iets meer dan 300,-
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Iemand biedt zijn HOOK R40 (nieuwe versie!) te koop: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=134925

Standaard Marshall jcm900(895 euro)

Bij een gitaarwinkel bij mij in de buurt staat een Marshall jcm900 te koop voor 895 euro, weet er niks van maar ik dacht waarom niet
    zie http://www.edemuziek.nl/epages/61345...roducts/JCM900

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten