Hallo Boudewijn.
Over smaak valt niet te twisten, maar het hele verhaal klopt 100%. Misschien toch eerst even onderzoek doen voor je dit soort posts plaatst.....
Bovendien is er geen enkele twijfel over het wat en hoe van deze gitaar en is de relic wel goed gedaan t.o.v. het origineel van John Mayer, like it or not!
Nogmaals, je mag 'm lelijk vinden, maar er is m.i. verder niets mis met deze advertentie!
Origineel:
Kopie:
![]()
Laatst gewijzigd door guitarkid; 28 november 2010 om 20:09
Vind ik wel. Als ik op mijn VW een Mercedes logo wil plakken moet ik dat toch zelf weten? Ofzo.
Hoe dan ook, het vermeld er netjes bij dat het om een kopie gaat en absoluut geen orginele Fender is maar een Squier met Fender logo's. Ik ben er alleen tegen, en echt heel fel tegen als mensen een Squier met Fender decal verkopen als zijnde orginele Fender. Zulke gasten moet je aanpakken. Hier word heel duidelijk verteld dat het een kopie is.
Enige waar je gedonder mee zou kunnen krijgen is het stukje copyright wat je misbruikt.
nee dat is het niet, het is verboden een dergelijke gitaar als een fender te verkopen, het is niet verboden als particulier welke sticker dan ook op je gitaar te plakken en die gitaar vervolgens met die sticker te verkopen. het was wat duidelijker geweest als hij een mercedes sticker op de gitaar had geplakt maar de wet maakt geen onderscheid in het type sticker; nu kun je zoiets natuurlijk wel moreel laakbaar vinden maar dat maakt het nog niet verboden.
persoonlijk had ik de decal weg gelaten, er zijn overigens genoeg giveaways om te zien dat het geen fender john mayer strat is dus een eventuele koper die hem later als echte fender koopt zou wellicht beter zijn huiswerk moeten doen maar dat is een andere discussie.
life sucks and then you die
Favorieten/bladwijzers