Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 681 van 1797 EersteEerste ... 18158163167167968068168268369173178111811681 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.801 t/m 6.810 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    idd belachelijk slechte relic, met een polylak heuvellandschap èn illegaal logo gedoe.
    Maar hij zet er wel heel duidelijk bij dat het om een Squier gaat en geen Fender! Eigelijk vind ik dan dat de post over deze gitaar hier niet in het topic thuis hoord.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B0UDEWIJN Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/400477144

Goeiedag wat een onzinverhaal en wat een lelijk gerelicte gitaar.
    Hallo Boudewijn.

Over smaak valt niet te twisten, maar het hele verhaal klopt 100%. Misschien toch eerst even onderzoek doen voor je dit soort posts plaatst.....
    Bovendien is er geen enkele twijfel over het wat en hoe van deze gitaar en is de relic wel goed gedaan t.o.v. het origineel van John Mayer, like it or not!
    Nogmaals, je mag 'm lelijk vinden, maar er is m.i. verder niets mis met deze advertentie!

Origineel:

Kopie:
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 28 november 2010 om 20:09
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Maar hij zet er wel heel duidelijk bij dat het om een Squier gaat en geen Fender! Eigelijk vind ik dan dat de post over deze gitaar hier niet in het topic thuis hoord.
    dat vind ik niet.

of mag stoeien met logo's als je het maar toegeeft? nee, ook dan mag het niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Hallo Boudewijn.

Over smaak valt niet te twisten, maar het hele verhaal klopt 100%. Misschien toch eerst even onderzoek doen voor je dit soort posts plaatst.....
    Bovendien is er geen enkele twijfel over het wat en hoe van deze gitaar en is de relic wel goed gedaan t.o.v. het origineel van John Mayer, like it or not!
    Nogmaals, je mag 'm lelijk vinden, maar er is m.i. verder niets mis met deze advertentie!
    De 22e fret moet je dan wel voor lief nemen.. Die had ik er dan ook afgeveild als ik die vent was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    dat vind ik niet.

of mag stoeien met logo's als je het maar toegeeft? nee, ook dan mag het niet.

Vind ik wel. Als ik op mijn VW een Mercedes logo wil plakken moet ik dat toch zelf weten? Ofzo.

Hoe dan ook, het vermeld er netjes bij dat het om een kopie gaat en absoluut geen orginele Fender is maar een Squier met Fender logo's. Ik ben er alleen tegen, en echt heel fel tegen als mensen een Squier met Fender decal verkopen als zijnde orginele Fender. Zulke gasten moet je aanpakken. Hier word heel duidelijk verteld dat het een kopie is.

Enige waar je gedonder mee zou kunnen krijgen is het stukje copyright wat je misbruikt.

Senior Member

Standaard

Hoe dan ook, het vermeld er netjes bij dat het om een kopie gaat en absoluut geen orginele Fender is maar een Squier met Fender logo's.
    Nu is het erbij vermeld, maar degene die deze gitaar koopt en weer opnieuw verkoopt, is die ook zo netjes?

Kortom: het is gewoon fout. (en verboden!)

Senior Member

Standaard

Klopt, maar dat zegt dan toch meer over de gene die hem daarna verkoopt als zijne een Fender? Die is dan oneerlijk en een oplichter. Kan deze huidige verkoper niks aan doen, die heeft zijn best gedaan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    De 22e fret moet je dan wel voor lief nemen.. Die had ik er dan ook afgeveild als ik die vent was.
    Scherp oog!!! 't Was me niet opgevallen!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Klopt, maar dat zegt dan toch meer over de gene die hem daarna verkoopt als zijne een Fender? Die is dan oneerlijk en een oplichter. Kan deze huidige verkoper niks aan doen, die heeft zijn best gedaan
    Nee, deze verkoper is dan medeplichtig aan oplichting. Of in ieder geval schuldig aan het faciliteren van oplichting.

Fout dus.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Kortom: het is gewoon fout. (en verboden!)
    nee dat is het niet, het is verboden een dergelijke gitaar als een fender te verkopen, het is niet verboden als particulier welke sticker dan ook op je gitaar te plakken en die gitaar vervolgens met die sticker te verkopen. het was wat duidelijker geweest als hij een mercedes sticker op de gitaar had geplakt maar de wet maakt geen onderscheid in het type sticker; nu kun je zoiets natuurlijk wel moreel laakbaar vinden maar dat maakt het nog niet verboden.
    persoonlijk had ik de decal weg gelaten, er zijn overigens genoeg giveaways om te zien dat het geen fender john mayer strat is dus een eventuele koper die hem later als echte fender koopt zou wellicht beter zijn huiswerk moeten doen maar dat is een andere discussie.
    life sucks and then you die

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten