Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 842

Discussie: Over de moderatie

Threaded View

Senior Member

Standaard

Mitch, kom op zeg, kijk eens heel even in dat topic. Op de 1e pagina gaat men al grof reageren. Het katholieke geloof wordt in dat hele topic op haast elke pagina belachelijk gemaakt, geloof wordt achterlijk genoemd. Dat hele topic is een link. Het is beschamend dat er zo gereageerd wordt in dat topic.

Edit, ik heb mijn post er even bijgezocht:

Ok Timo, even een paar van die kritische opmerkingen:

Dikke atoombom op het vaticaan en een heleboel kleintjes op al die kerken en kloosters.

Knappe priester die 'm bij mij slap hield!

Zo, ik kom net terug van de kerk, alwaar ik de priester met vijf van mijn vrienden KEIHARD in de reet heb geneukt. Hij heeft nu weliswaar een gescheurde ster en dat is lullig voor hem, maar gelukkig ben ik daar tegen verzekerd. AEGON dekt z'n tube kransplak voor mij. Wat is het toch geweldig geregeld hier. Retegoed

Maar die kakkerlakken vind ik echt het laagste wat de westerse beschaving ooit heeft voortgebracht.

Wat ik niet snap is dat die lui niet allang uitgestorven zijn, neuken doen ze alleen maar in kleine jongetjes

En kijk eens naar de laatste pagina. Vulvasonic en the Bertman vermaken zich er prima met hun belachelijke opmerkingen.
    Laatst gewijzigd door marco v; 28 november 2010 om 14:14
    Can't have to many Tele's

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten