Ik heb de dingen graag onder controle. Alles wat ik op voorhand kan regelen/uitsluiten is welkom. Daar wordt de meeting beter van, voor jullie en voor mij.
Over het beschadigd raken van gitaren: Ik heb van enkele mensen het verzoek gehad om daar de aandacht op te vestigen. Omdat ik voor iedereen een leuke meeting wil hebben en ik zelf ook met onbeschadigde gitaren naar huis wil, vind ik het dus een puntje van aandacht.
Overigens ga ik er wel van uit dat we daar allemaal op letten. Maar ik kaart het liever een keer extra aan zodat iedereen er ook een keer extra aan denkt dan dat er straks iemand met de brokken zit.
Zoals ik al zei, ik wil voor IEDEREEN een geslaagde meeting.
Harry heeft dus afgezegd, net als Tillens.
Ik ben benieuwd hoe vol die auto in Utrecht aan gaat komen... ik heb al beelden van Guitarkid die gesandwiched zit tussen een ruit en 'n flink cabinet...
En ik neem wel wat extra kabelwerk mee om die hele bups van stroom te kunnen voorzien...
Letten we er wel op dat we niet alleen maar pedaaltjes gaan vergelijken? Het is een Tele-meeting hoor...![]()
Ik had gisteren zelf wat bedradingsproblemen waardoor het er gisteren niet meer van gekomen is. Het was een probleem wat je echt niet verzint en wat echt even serieus wat tijd gekost heeft....

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers