Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 273

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Outline, hulde voor de nu al strakke organisatie hoor

Verder:
    * Maak je niet te druk om mensen die wel of niet komen.
    Ervaring leert dat er altijd een paar op het laatste moment niet kunnen, of dat er een paar later zijn. Dat hoort er gewoon bij

* Maak je niet al te sappel over het bedrag dat betaald moet worden, dat komt wel goed
    * Ook dat soort dingen als bucklerash zal je je niet al te druk over hoeven maken, de mensen zijn wel voorzichtig hoor.

Heb er wel weer zin in, lekker ouwehoeren met diegenen die ik al lang niet heb gezien!
    Ik heb de dingen graag onder controle. Alles wat ik op voorhand kan regelen/uitsluiten is welkom. Daar wordt de meeting beter van, voor jullie en voor mij.

Over het beschadigd raken van gitaren: Ik heb van enkele mensen het verzoek gehad om daar de aandacht op te vestigen. Omdat ik voor iedereen een leuke meeting wil hebben en ik zelf ook met onbeschadigde gitaren naar huis wil, vind ik het dus een puntje van aandacht.

Overigens ga ik er wel van uit dat we daar allemaal op letten. Maar ik kaart het liever een keer extra aan zodat iedereen er ook een keer extra aan denkt dan dat er straks iemand met de brokken zit.

Zoals ik al zei, ik wil voor IEDEREEN een geslaagde meeting.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    ik vrees dat ik moet afhaken. Zou sowieso alleen even langskomen om gedag te zeggen, maar ik heb iets niet kunnen verzetten dat in de weg zat. Helaas, had graag wat oude forummakkers weer eens in het echt willen zien...
    Harry heeft dus afgezegd, net als Tillens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele, mijn Heritage 2*12 gaat waarschijnlijk niet meer passen. Kan iemand anders een cabinet (liefst 2*12/4*12) meenemen voor onder Henri zijn Captain 34? En dan liefst even een PM naar mij, dat ik even bel die ochtend als we hier uit Groningen wegrijden of ie wel of niet gaat passen.
    Ik ben benieuwd hoe vol die auto in Utrecht aan gaat komen... ik heb al beelden van Guitarkid die gesandwiched zit tussen een ruit en 'n flink cabinet...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik neem mijn pedalboard sowieso ook mee (tubescreamer, BD-2, OCD en MXR Dynacomp).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Als je iets belooft.....

Ik kan mijn pedalboard met o.a. PB, SHO (knallende en ruisende Newtone Flower Booster) en tubescreamer ook meenemen, misschien wel handig?
    En ik neem wel wat extra kabelwerk mee om die hele bups van stroom te kunnen voorzien...

Letten we er wel op dat we niet alleen maar pedaaltjes gaan vergelijken? Het is een Tele-meeting hoor...

Ik had gisteren zelf wat bedradingsproblemen waardoor het er gisteren niet meer van gekomen is. Het was een probleem wat je echt niet verzint en wat echt even serieus wat tijd gekost heeft....
    Laatst gewijzigd door Outline; 25 november 2010 om 16:55
    Who needs a signature?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten