dat was het eerste dat mij opviel, voor een oude custom 24 wordt normaliter wel wat meer gevraagd maar het kan natuurlijk de startprijs zijn?
dat was het eerste dat mij opviel, voor een oude custom 24 wordt normaliter wel wat meer gevraagd maar het kan natuurlijk de startprijs zijn?
life sucks and then you die
Ik ben nog zoekende naar de "5-way toggle switch" waar hij het in de ad over heeft, of is dat toch een van de drie ronde knoppen?
Turn it up • Bring the noise
dat is inderdaad de onderste draaiknop (en dus niet echt een toggle switch)
Ik krijg net vers een mail uit nigeria van iemand die met klem mijn heritage 535 wil overnemen. Beetje een rare mail vind ik het, ik ben zelfs bang dat ie vooruit wil worden betaald. Moet ik dat maar doen?![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
@Peter: wil je ons nu vertellen dat je een Heritage te koop heb staan, als dat geen spam is
@John:
Als startprijs vind ik €1500,-- zeer realistisch, zeker in de huidige markt.
Mijn Custom 22, 10top, birds heb ik 2 keer te koop moeten aanbieden voordat ik hem had verkocht voor €1500,-- (vraagprijs €1600,--)
Volgens mij liggen de 2de hands prijzen van een Custom 24 iets hoger, maar zoals gezegd dan is €1500,-- voor een startbod een goed begin.
Zeker als de verkoper haast heeft.
Recentelijk zag ik nog een mooie Custom 22 met moons verkocht zien worden voor nog geen €1200,--
Laatst gewijzigd door speedmusic; 22 november 2010 om 17:05
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
wat een grappenmaker
http://link.marktplaats.nl/398827996
Favorieten/bladwijzers