Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 420 van 904 EersteEerste ... 320370410418419420421422430470520 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.191 t/m 4.200 van 9036

Standaard

Staat er nog geen jaar hoor. Toen was hij namelijk nog in mijn bezit. (Ik heb hem inderdaad korte tijd zelf gehad, totdat ik een andere Jackson in de plaats kocht.)
    Ik heb de gitaar toen ook doorverkocht aan de verkoper die hem nu verkoopt. Dat was afgelopen zomer.

Maar wees gerust; ik heb er geen enkel baat bij of de gitaar nu verkocht wordt of niet! Dus alsnog een mooie gitaar als je het mij vraagt.

Standaard

Mooie strat! Dat wit combineert mooi met het bruin van de toetsen, vind ik.

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...itaar&start=21

Ik heb het serienummer (voor zover ik het kan lezen) eens gecheckt en de door de verkoper verstrekte info schijnt te kloppen.

Het is al wel best een oude gitaar maar als hij effectief weinig bespeeld is, lijkt 650 joeries me een redelijke prijs voor een amerikaanse strat. Ik ben natuurlijk geen kenner en kan op het zicht ook niet zeggen welk type het is.

Senior Member

Standaard

Die strat is al eens langs geweest. Het is geen echte USA he, de prijs is veel te hoog hoe schattig het bruin ook combineert met het wit.
    Maar veel plezier ermee.

Standaard

Volgens dat serienummer is het ding ook van 1999, nou zo oud is dat niet hoor. Hoe die kerel bij 1990 komt is me een raadsel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die strat is al eens langs geweest. Het is geen echte USA he
    Dat had ik dus gemist. Ik was hoedanook niet van plan hem te kopen (dan zou ik er hier niet de aandacht op vestigen)

Is het een vervalsing? Het serienummer en het plaatje op de achterkant wijzen in de richting van Corona.

EDIT : ik zou er eigenlijk juist wel de aandacht op vestigen, om te vragen of het een goede zaak is.
    Laatst gewijzigd door Ronaldo; 16 november 2010 om 15:28

Senior Member

Standaard

Op de kop staat dat het er eentje is van de American traditional series. Dat schijnt iedereen te missen op de een of andere manier.

Het is Fenderiaans voor, deze maakt dus GEEN deel uit van de American heritage.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Op de kop staat dat het er eentje is van de American traditional series. Dat schijnt iedereen te missen op de een of andere manier.

Het is Fenderiaans voor, deze maakt dus GEEN deel uit van de American heritage.
    Man! Dat kan ik dus amper lezen die "american traditional".

Heb het effe (kort) gegoogled. Blijkbaar is dit dus een met Mexicaanse onderdelen in Corona gebouwde gitaar. Biedt ongeveer de kwaliteit van een Mexican Standard.

Het bod van 500 euro dat erop gedaan werd is dus in feite al te veel?

Alhoewel, op marktplaats staat een zwarte voor 525 euro.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Staat er nog geen jaar hoor. Toen was hij namelijk nog in mijn bezit. (Ik heb hem inderdaad korte tijd zelf gehad, totdat ik een andere Jackson in de plaats kocht.)
    Ik heb de gitaar toen ook doorverkocht aan de verkoper die hem nu verkoopt. Dat was afgelopen zomer.

Maar wees gerust; ik heb er geen enkel baat bij of de gitaar nu verkocht wordt of niet! Dus alsnog een mooie gitaar als je het mij vraagt.
    Ik weet niet wat er met de nek gebeurt is, maar het is in ieder geval dramatisch slecht gedaan. Zie daarom ook af van de hele transactie. Wilde mijn Godin ruilen tegen zijn Jackson en hij had daar wel oren na. Maar de lijn tussen de 2 verschillende laklagen en kleur is zo duidelijke anders dat ik daar vanaf zie.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Senior Member

Standaard

Staat in de verkeerde rubriek maar de Dynacord Cora is een bijzondere gitaar, een beetje de White Pinguin van Duitsland. Ik heb ooit een andere 2e hands gezien maar dat is zeker 20 jaar geleden, daar vroeg men 3000 gulden voor.
    Daar moet wel net een verzamelaar tegenaan lopen, hij lijkt me sterk dat ie voor een groot bedrag op marktplaats weg gaat.

Cora
    Laatst gewijzigd door Pepe; 23 november 2010 om 02:38

Senior Member

Standaard

Snel!

Kaap 'm voor me weg, want ik wordt gek!

Gave Telecaster met P90's.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten