Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1133 van 1214 EersteEerste ... 1336331033108311231131113211331134113511431183 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.321 t/m 11.330 van 12136

Standaard

Ja, dat de crunchbox kut is, had iedereen je hier wel kunnen vertellen
    Ziet er prima uit, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de oplossing met je stekkerdoos. Waarom heb je niet alles eronder gezet? Moet je even nadenken ,maar dat ziet er dan wel wat beter uit

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Waarom heb jij meer dan 3 ampère aan voedingen op je bord liggen?
    Ja, ik heb enkel drie adapters liggen... dan moet je het zo oplosse

Senior Member

Standaard

Bevestig éen OneSpot onder je bord, gebruik een daisychain, leg die andere adapters is een la, maak ook alle bedrading vast onder je bord en je kan nog wel 3 fuzzen kwijt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    yap, alleen jammer dat (iig mijn big muff) die ook omgekeerde polariteit hebben
    ... dit is toch SUPER-eenvoudig op te lossen? Pedaal openschroeven, de dropveters naar het 9V aansluitinkje verwisselen en klaar is Klara?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ... dit is toch SUPER-eenvoudig op te lossen? Pedaal openschroeven, de dropveters naar het 9V aansluitinkje verwisselen en klaar is Klara?
    Dat gaat mis met een daisy chain, omdat dan plotseling je een plus en min aan de aarde hebt. Met een voeding met geisoleerde uitgangen (bv PedalPower) is het geen probleem. Je kunt ook het kabeltje doorknippen en dan de eindjes andersom weer aan elkaar knopen. Dan kun je je pedaaltje intact laten.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Hier dan mijn board.

Bovenste rij: A/B box (GGG), BYOC Tremolo, EHX Small Clone Chorus, Ibanez PT9 Phaser

Onderste rij: Bad Bob Booster, MRX Carbon Copy, Late 60's fuzz (GGG), Korg Pitchblack

Nog te doen:
    • fuzz afmaken en vastmaken met klittenband
    • powersupply (ook DIY) aansluiten, ik gebruik nu nog een OneSpot
    • eventueel nog betere patchkabeltjes
    Laatst gewijzigd door driftkop; 13 november 2010 om 21:51
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ja, dat de crunchbox kut is, had iedereen je hier wel kunnen vertellen
    Ziet er prima uit, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de oplossing met je stekkerdoos. Waarom heb je niet alles eronder gezet? Moet je even nadenken ,maar dat ziet er dan wel wat beter uit

Nja, met die stekkerdoos en 3 stekkers/adapters er in, paste dat niet. Sinds ik mn Blackstar HT-dual niet meer op mn board heb, ben ik te lui geweest om iets nieuws te verzinnen met die stekkers :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elmoman Bekijk bericht
    Nja, met die stekkerdoos en 3 stekkers/adapters er in, paste dat niet. Sinds ik mn Blackstar HT-dual niet meer op mn board heb, ben ik te lui geweest om iets nieuws te verzinnen met die stekkers :-)
    Je moet het ook niet doen met een stekkerdoos
    Ik heb gewoon twee contrastekkers gebruikt, dan is het geheel wat beter weg te werken. Toegegeven, het is wat meer werk, maar het is bij mij wel strak, en zit stevig vast. Kan er echt op vertrouwen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Je moet het ook niet doen met een stekkerdoos
    Ik heb gewoon twee contrastekkers gebruikt, dan is het geheel wat beter weg te werken. Toegegeven, het is wat meer werk, maar het is bij mij wel strak, en zit stevig vast. Kan er echt op vertrouwen.
    Tegen welk printplaatje kijken we hier nu aan?

Wel een mooie oplossing. (Ik zou alleen willen dat het verlengsnoer los te koppelen zou zijn van de adapters, heb je dat met een reden zo vastgezet?

(en dat het een zwart snoer zou zijn )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin Bekijk bericht
    Tegen welk printplaatje kijken we hier nu aan?

Wel een mooie oplossing. (Ik zou alleen willen dat het verlengsnoer los te koppelen zou zijn van de adapters, heb je dat met een reden zo vastgezet?
    (en dat het een zwart snoer zou zijn )
    De print is van de EHX small stone. De small stone wordt geleverd met een klepje wat niet in de behuizing verzinkt is. Als je de pootjes eraf haalt om er klitteband op te plakken voor de pedaltrain, staat 'ie niet stabiel met dat klepje. Derhalve heb ik het klepje (zit de batterijhouder op) verwijderd. Tja, ik zou het kunnen afplakken met wat tape bedenk ik me net

Het snoer is 'verlengt' als het ware, zodat ik er twee adapters mee kan voeden, de onespot en de adapter van m'n memory man. Die twee stekkers wilde ik perse vast hebben. Eerst wilde ik óf een eurochassis deel monteren, of een Powercon connector, maar er stonden een paar gigs in de planning en er was haast bij, dus hij zit nu gewoon goed vast met tie-raps.

Wit vs zwart snoer: Tja, ik wilde eigenlijk ook zwart, maar dat had ik niet liggen. Achteraf blijft het handig, want op het podium sterft het van de zwarte snoeren. Ik pluk de mijne er zo tussenuit

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten