Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 40 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 391
    Moderator

Standaard

Op de foto zien jouw randjes er prima uit hoor. Je kunt die randjes vervangen, maar dan schijnen ze niet meer hetzelfde te klinken heb ik gehoord.

Persoonlijk ga ik ook voor de CM2 in de studio, ik zal morgen even kijken of ik een tweeter voor je heb, anders leen je er een van die Super Compacts.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Die foto is niet van mij maar van het net, dit zijn de mijne (naast de CMII`s)

Als je nog een tweeter zou hebben en kan missen kom ik die graag kopen En anders doe ik denk ik de tweeter van de super erin ja, die CMII`s waren heerlijk. Dan alleen nog op zoek naar een tweeter voor de supers en weer omdraaien. maar dat komt allemaal wel goed!

Moderator

Standaard

Die Peerless midjes zijn aan nieuwe randjes toe, dat kun je ook zelf doen, kun je op het internet wel handleidingen voor vinden. Je hebt een redelijke kans dat de tweeters hetzelfde zijn.

Senior Member

Standaard

Foamranden vervangen is idd goed zelf te doen. Ik heb het 2 keer gedaan, de eerste keer gruwelijk verprutst. Daarom moest ik het een 2e keer doen, toen zag het er netjes uit, en klonk het ook zo. Dan ga ik nu maar eens op zoek naar een CMII setje..

Senior Member

Standaard

http://www.feedback.nl/recording-mic.../superlux/ho-8

Vandaag gekocht, en is een aanrader (heb er net wat mee geprutst), helemaal nu die voor 25 in de aanbieding is! Ik vind em beter dan de C1, en das dezelfde prijsklasse (next to nothing prijsklasse zegmaar).

Moderator

Standaard

Arjen, je hebt dat Boss paneeltje weer te koop gezet, bevalt het niet of is het overbodig?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    http://www.feedback.nl/recording-mic.../superlux/ho-8Vandaag gekocht, en is een aanrader (heb er net wat mee geprutst), helemaal nu die voor 25 in de aanbieding is! Ik vind em beter dan de C1, en das dezelfde prijsklasse (next to nothing prijsklasse zegmaar).
    Leuk man Prima mic! Heb er zelf 4 van, waren een keer E20,-/stuk bij feedback in de uitverkoop. GEbruik ze als roommics en talkbackmics! maar ze zijn echt helemaal niet verkeerd voor dat geld! Prima klank, zelfs als drumoverheads kan prima (maar doe ik niet vanwege betere mics daarvoor.)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Arjen, je hebt dat Boss paneeltje weer te koop gezet, bevalt het niet of is het overbodig?
    Klopt idd.... Hij bevalt idd niet, EN is overbodig. Heb hem een tijdje op voor de drum koptelefoonmix uitgeprobeerd met de drummer, maar we vinden toch de Spirit F1 beter. Vooral door de longthrow faders, de parametrische EQ en de inserts op de kanalen die we ook gebruiken (compressie). Dat heeft die boss allemaal niet. En hij is teveel kanaals om voor een andere koptelefoonmix gebruiken, dus ik doe hem weg, om weer iets kleiners terug te kopen...
    Hoewel ik net op een andere mixer gereageerd heb, die de F1 ook weer overtreft als het goed is. Eindeloos verhaal, zucht het kan altijd weer lekkerder en beter!

Standaard

Zo, eindelijk eens fatsoenlijk "in the box" mixen zonder sputterende macbook. Wat een geld, maar ik kan niet wachten om mijn eerste CD'tje af te maken op dit beestje!
    Laatst gewijzigd door Michael AE; 16 november 2010 om 20:56

Senior Member

Standaard

wh0000t michael Geweldige aankoop hee, congrats!! Wat moet dat heerlijk werken zijn :| wordt hij echt dedicated voor audio? geen huis tuin en keuken gebruik?

Senior Member

Standaard

ik heb net deze gekocht in de kringloopwinkel:

JVC AX-A662 amplifier:

WAT een bakbeest! ziet er niet groot uit op die pic, maar het is een monster!
    19", 3HE, 2x140 watt, 13kg! De volumeknop is geweldig GROOT en zwaar!

Heb hem uitvoerig getest in de winkel, hij deed het helemaal kraak- en bromvrij op alle kanalen (ik heb al tig half werkende versterkers gekocht 2e hands....).
    Je kan er 2 stereo setjes speakers op zetten, en kan A, B of A+B schakelen! (edit: en muten)

Ik heb inmiddels teveel speaker/monitor sets, dus nu ben ik bezig met versterkers! heb er nog 2 gekocht laatst, best okeeje dingen, maar deze is het mooist!
    Laatst gewijzigd door skabouter; 18 november 2010 om 18:45

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten