Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44
    Senior Member

Standaard

For fucks sake : het was een 'test' voor een programma van de nationale omroep, niet voor Gitaarnet.tv. Tuurlijk wordt er dan niet getest zoals het moet. Mosselen koop je ook niet bij de bakker ...
    En moest het wel een degelijke test geweest zijn voor Gitaarnet.tv, dan nog zou 95% van de aanwezigen hier blèren dat het een slechte test is.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    For fucks sake : het was een 'test' voor een programma van de nationale omroep, niet voor Gitaarnet.tv. Tuurlijk wordt er dan niet getest zoals het moet. Mosselen koop je ook niet bij de bakker ...
    En moest het wel een degelijke test geweest zijn voor Gitaarnet.tv, dan nog zou 95% van de aanwezigen hier blèren dat het een slechte test is.
    Haha leuk he? Typisch gitaristen: zeuren om het zeuren. Huub van der Lubbe zei het al eens: muzikanten dansen niet, die lopen alleen maar te zeiken op het zaalgeluid... En zo is het, en ik doe er vrolijk aan mee ;-)!

Senior Member

Standaard

Voor een geoefend oor was het toch genoeg om te beoordelen?
    Alleen al voor de brol versterker die ook even hoorbaar was, zou ik zo'n set niet kopen.
    Ik heb me vermaakt hoor met het item.
    Mwa...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Voor een gitaar van honderd Euro vond ik dat ie niet slecht terechtkwam..
    vier bikini's!
    Ik had ook wel tussen die borstjes willen liggen...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Ik vond in het stukje op het laatst, dat die gozert dat voorspeelde wel duidelijk te horen dat de ALDI gitaar een stuk minder klonk,
    hij klonk zelfs net als mijn eerste gitaar
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Stelde geen zak voor die test....
    Ik vond de uitzending ook een beetje tegen vallen. Het was wel grappig of zo, maar wel heel algemeen en open deuren intrappen. Vergelijk drie of meer gitaren en laat die gewoon clean horen over dezelfde versterker en je hebt een aardige test. Het hoeft niet al te technisch of diepgravend voor een dergelijk programma, maar dit was wel karig. Het item had juist heel amusant kunnen worden, want het is wel een heel leuk idee om een Aldi gitaar te testen en te vergelijken. Beetje een gemiste kans.

Standaard

conclusie

koop een een goede versterker ?

Senior Member

Standaard

Ik heb de "Volt" test bekeken en wat maar weer 'ns pijnlijk duidelijk wordt is dat sound in de vingers zit..Voor een beginner is het een aardig instrument om eens mee te experimenteren, je kunt er wel degelijk een acceptabel geluid uitkrijgen, al zal de voorkeur van een meer ervaren gitarist uitgaan naar iets beters..

Máár het het is des te erger dat een standaard Suier hier soms al wordt afgebrand, terwijl dat echt al 'n stapje hoger is dan een Lidl budget gitaar, waaruit, zo blijkt, in de handen van 'n beetje gitarist al een redelijk geluid uit te halen valt..

Senior Member

Standaard

Tsja, als je een set van 100 euro koopt moet je ook een set van 100 euro testen, maar ook op en degelijke versterker was het verschil goed hoorbaar.

Senior Member

Standaard

Ik werk zelf bij de Lidl maar uit die gitaren was niet zo'n geluid te halen hoor, alles rammelde, getordeerde nekken uit de doos..
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten