Heb een hele tijd zitten gassen op zo'n airplane flanger. 't Begint te minderen, aangezien die take off-functie na een tijdje mss wat eentonig wordt? Welk genre speel je?
Heb een hele tijd zitten gassen op zo'n airplane flanger. 't Begint te minderen, aangezien die take off-functie na een tijdje mss wat eentonig wordt? Welk genre speel je?
Ja klopt, die take off functie is in het begin erg grappig, maar ik geloof niet dat ik die echt vaak ga gebruiken. Als je juist timed, kun je hem inpassen in een solo, en dat klinkt wel vet. Maar ik zie het toch meer als een gimmick.
Misschien nog bruikbaar als intro effect of tussen nrs door?
Je kunt m behoorlijk tweaken dus je krijg er altijd wel een voor jou bruikbaar geluid uit. Ikzelf speel voornamelijk rock/hardrock, en daar vind ik hem erg vet voor. Voor bv Emerald van Thin Lizzy vind ik hem erg geschikt. En aangezien ie niet veel duurder is dan vergelijkbare flangers vond ik t een goede keus. Ik gebruik hem normaliter maar voor een klein deel van een nr, om mn sound minder monotoon te maken.
Te koop:
Gibson Les Paul Standard '08
Wel ja, heb al eens het (hilarisch) filmpje gezien waar paul gilbert hem uit het doosje haalt en test, maar een tijdje take off'en had ik het gezien. Wat me wél opvalt is dat hij erg "vocaal" kan klinken, dat ie zelfs in de buurt komt van een flanger, njammie!
Ik heb ook een airplane flanger
de take off-functie gebruik ik meestal om songs te eindigen
in de handleiding die erbij is staan veel van Paul zijn persoonlijke settings,
je kan er de meest zotte dingen, Laser beams tot alarm geluiden enz.
erg fijne pedaal
Rob
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Gisteren kwam de MXR chorus binnen, dus m'n ouwe-troep-bordje even omgebouwd:
![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Nice!
Heb je nou twee Equalizers op je board?
Een equalizer om je equalizer te equalizen!
Of gebruik je die als boost ofzo?
Te koop:
Gibson Les Paul Standard '08
Favorieten/bladwijzers