In rock'n roll mag alles, dat sowieso.
Maar u heb toch maar 2 gitaren op het podium? 1 om kapot te slaan en de ander voor onderweg. Dat lijkt me passend en praktisch.
Volgens mij zij Pepe net al dat een back-up gitaar nou niet bepaald verwachtingen schept. maar als jij alleen al met 5 SG's komt aanzetten, dan is het een ander verhaal. Maar dat heb ik ook wel een beetje met veel verschillende gitaren, het ziet er gewoon pretentieus uit. Niettemin heb ik zelf ook wel dat je al vrij snel op veel gitaren en effecten uitkomt, ook als je ze subtiel gebruikt.
deze set up snap ik niet zo goedis het de bedoeling dat je je gitaar inplugt op die overdrive? van waar komen die twee inputs van de DD7? en die switch onderaan is waarschijnlijk de tap tempo van de DD7 maar die zit aangesloten op een output?
bedankt! blijft inderdaad fijn speelgoed, zeker de vergelijking met de DD7
is het ook![]()
[Dunlop TB Cry Baby, Danelectro DC-1 Cool Cat Chorus, Aguilar Filter Twin, Spheres stereo volume graag ruilen tegen clean booster of Whammy / POG]
?
De meeste voedingen zijn niet eens geaard. Waarom zou hij dan z'n PT aarden? Mijn voedingsdraad naar m'n PT is ook niet geaard.
Ik altijd maar denken dat geaarde apparatuur te maken had met al dan niet werken van deze apparatuur in een vochtige ruimte, en niet of er iets van metaal in zit.
Mijn stereo heeft ook gewoon een ongeaarde stekker, mijn mengpaneel ook, zoals gezegd m'n voeding....etc.
Het is een stuk metaal waar 220 naartoe gaat, en vocht is ook niet ondenkbaar. Dus ik zou hem ook aarden. Niet de voeding, maar de PT zelf. Dus een draadje met een oogje aan de PT vastzetten (boutje, parkertje, wat dan ook) en die aan de aarde hangen. Mocht er dan kortsluiting optreden omdat er een glas drinken overheen gaat, staat je board niet onder stroom maar klapt de aardlek eruit. Een metalen behuizing van een lamp wordt ook niet voor niks op die manier geaard.
Favorieten/bladwijzers