Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 116
    Senior Member

Standaard

Even een hele harde kick: heb er ook net een binnen, en gelijk een DOA te pakken volgens mij. Stekker erin, switch aan maar er gebeurt niets. Geen lampje en geen spanningen. Ook niet over de 12V uitgangen. Dit is mijn eerste aankoop bij Thomann (beetje jammer op deze manier) dus heb geen ervaringen met retourzendingen. Wat zouden jullie doen? Open schroeven en kijken wat er mis is, of contact opnemen met Thomann met de kans dat ik de hele boel weer terug moet sturen.

Senior Member

Standaard

Ik heb de Artec Powerbrick. Kost ook maar iets van 70 euro en werkt prima. Niet veel mA, maar ik heb nog nooit proberen gehad, met welk pedaal ook. Ok, er zitten nu standaard pedaaltjes achter (Boss ch, Ibanez Delay, Marshall Reverb), maar toch een goed ding voor weinig geld. Er makkelijk dat 'tie mooi klein is

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clox Bekijk bericht
    Even een hele harde kick: heb er ook net een binnen, en gelijk een DOA te pakken volgens mij. Stekker erin, switch aan maar er gebeurt niets. Geen lampje en geen spanningen. Ook niet over de 12V uitgangen. Dit is mijn eerste aankoop bij Thomann (beetje jammer op deze manier) dus heb geen ervaringen met retourzendingen. Wat zouden jullie doen? Open schroeven en kijken wat er mis is, of contact opnemen met Thomann met de kans dat ik de hele boel weer terug moet sturen.
    Terugsturen. Doen ze niet moeilijk over en je kan ze zelfs een portosticker laten sturen zodat het jou niks kost. Nu heb je ook niks.
    Prima-Nocte @ Myspace

When the earth spits out the dead,
    They will rise to suck the blood of the living...

Spiderpig
    Spiderpig
    Does whatever a spiderpig does
    Can he swing
    From a web?
    No he can't
    He's a pig
    Look oooooout!
    He is a spiderpig

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door United Bekijk bericht
    Weet iemand of zo'n Harley Benton powerplant ook onder een pedaltrain 2 past? Misschien iemand die beide zelf ook gebruikt?

Thanx!
    Toevallig heb ik laatst deze vraag aan Thomann gesteld. Volgens hen past de Powerplant niet onder een Pedaltrain.

Senior Member

Standaard

Een powerplant past wel degelijk onder een pedaltrain 2.

Ik ben in het bezit van een oud model pedaltrain 2 en een powerplant
    en hij past mooi tussen de sleuven van de pedaltrain.

ik heb hem vast zitten met klitteband
    Musicman Axis SSMM90 - Zelfbouw Bullseye Explorer
    Friedman Runt 20 top - 2x12 V30 cabinet
    EHX Glove - Zoom G3 - Korg Pitchblack
    Guild F-130 CE NAT

Senior Member

Standaard

psies... voor mij ook one spot all the way!.. Werkt geweldig!! Ik heb er nu 2, weggewerkt in een DAP Showmaster 48 met daarin een 220 V stekkerblok. Werkt erg goed. Bedrading wordt binnenkort weggewerkt in een dubbele bodem die ik er al in heb gemaakt.
    Eindresultaat post ik nog wel een keer..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amp Bekijk bericht
    Voor als mensen nog het antwoord willen weten op mijn vraag hoe hoog de Power Plant is: hij is een volle 5 cm hoog, plus nog een mm of 2 voor de voetjes.

Ik ben het met Speeddemon eens dat een euro-kabel (zoals die op de Power Plant zit) toch wat robuuster is op een podium dan een dunne One Spot kabel.. Al kun je natuurlijk altijd een One Spot verwerken in de binnenkant van een pedalenkist, samen met een stekkerdoos/contrastekker en bijvoorbeeld een euro of powercon chassisdeel.

De Power Plant doet nu keurig zijn werk in mijn pedalenkist in aanbouw. Meer over die kist in het grote effectenbak topic..
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Lastig met een 1spot is dat het zulke grote stekkertjes zijn..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastin Bekijk bericht
    Een powerplant past wel degelijk onder een pedaltrain 2.

Ik ben in het bezit van een oud model pedaltrain 2 en een powerplant
    en hij past mooi tussen de sleuven van de pedaltrain.

ik heb hem vast zitten met klitteband
    zou hij dan ook onder een Pedaltrain Jr. passen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Izegrim Bekijk bericht
    Terugsturen. Doen ze niet moeilijk over en je kan ze zelfs een portosticker laten sturen zodat het jou niks kost. Nu heb je ook niks.
    interessant, hoe werkt dat dan? Ik heb laatst ook iets terug gezonden naar Thomann omdat ik per ongeluk iets verkeerds besteld had, maar toen heb ik zelf de retourkosten moeten betalen. Of krijg je zo'n sticker alleen bij deffecten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarhaantje Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat de meningen nogal verdeeld zijn. Heeft er iemand die van plan was om zo'n power plant te kopen ook daadwerkelijk er 1 gekocht? zo ja.. hoe bevalt het?

!

Ik heb em nu een jaar. Werkt goed. Wilde laatst mijn pedalenbak uitbreiden met een Cool Cat Vibe. Maar dat gaat niet lekker met de zelfde voeding.... Soort vibrerende hum. Maar verder doet ie het goed. Hij kan ook mijn Mesa Boogie Vtwin aan. En die vraagt best wat spanning.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten