Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1123 van 1214 EersteEerste ... 1236231023107311131121112211231124112511331173 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.221 t/m 11.230 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Volgorde:

Tuner, compressor, Fulldrive, Masotti, Tremolo, chorus en dan de WAH. Die staat idd helemaal aan het einde van de keten. Ik "schrok" van de verschillen van waar de WAH inde keten staat. Ik gebruik zeker in 40% van de nummers een WAH en ik hou van een "dramatisch" wah-geluid, dus een wah die je GOED hoort. En IMO bereik ik dat door aan het einde van de keten te zetten. Aan het begin van de keten (dus nog voor de compressor) was het wah-eefect een heel stuk minder (wel milder)...
    Zit die masotti in een brunetti behuizing?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    nu mijn board; natuurlijk handgebouwd (de plank dan )

Het enige wat nog moet gebeuren, is dat er nog een wah-wah naast de HT-Dual moet komen, en dat lelijke oranje geval dat je nog net een tuner kan noemen moet vervangen worden door een TU-3 van boss.

Grtz.
    Ijselrobo 07
    Allemachtig, wat een ding.

Ja, ik weet het, het is niet leuk om kritiek te krijgen, maar hier moet ik toch even wat van zeggen hoor.
    Wat is de bedoeling van dit bord?
    Ben je van plan om nog meer pedalen achteraan te gaan zetten in de toekomst, en verwacht je dat je daar dan makkelijk bij kunt?
    Moet dat ding niet vervoerd worden?

Na ja, ik heb ook een stuk of 5 boards gebouwd in 3 jaar tijd, dus idd leerproces.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Volgorde:

Tuner, compressor, Fulldrive, Masotti, Tremolo, chorus en dan de WAH. Die staat idd helemaal aan het einde van de keten. Ik "schrok" van de verschillen van waar de WAH inde keten staat. Ik gebruik zeker in 40% van de nummers een WAH en ik hou van een "dramatisch" wah-geluid, dus een wah die je GOED hoort. En IMO bereik ik dat door aan het einde van de keten te zetten. Aan het begin van de keten (dus nog voor de compressor) was het wah-eefect een heel stuk minder (wel milder)...
    Mooi bord! hoe bevalt de Brunetti Mercury box?
    Maakt het eigenlijk veel uit of de Wah helemaal achteraan staat of meteen achter de overdrives? Hebben de niet overdrive pedalen dan zo veel invloed op de Wah sound?

Standaard

Hoe werken jullie zo'n stekkerdoos weg?
    Ik heb nu een showcase 48, en een zooitje pedalen. Voor de voeding gebruik ik een 1spot + chain.
    Nu wil ik niet zo'n open stekkerdoos in mn case, dus ik vroeg me af hoe jullie dat wegwerken/hoe je zo'n omhulsel maakt?
    Te koop:

Gibson Les Paul Standard '08

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fender83 Bekijk bericht
    Ik heb nu een showcase 48, en een zooitje pedalen. Voor de voeding gebruik ik een 1spot + chain.
    Nu wil ik niet zo'n open stekkerdoos in mn case, dus ik vroeg me af hoe jullie dat wegwerken/hoe je zo'n omhulsel maakt?
    Gewoon 1SPOT op board en touwtje naar stopcontact?
    Of zo'n ding:

Of een verhoging natuurlijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Standaard

Tja, de meest nuttige en tijdverslindende tip die ik je kan geven:
    Bekijk gewoon elke pagina van dit topic. Heb ik voor mijn pedalboards ook gedaan. Gewoon elke avond een beetje. Foto's opslaan van nuttige dingen, leer je veel van!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    nu mijn board; natuurlijk handgebouwd (de plank dan )

Het enige wat nog moet gebeuren, is dat er nog een wah-wah naast de HT-Dual moet komen, en dat lelijke oranje geval dat je nog net een tuner kan noemen moet vervangen worden door een TU-3 van boss.

Grtz.
    Ijselrobo 07
    Lelijk oranje geval..? Dat is een vintage stemapparaat!! de Zen-on Justina quartz guitar tuner is een ware klassieker, die bijna in een adem genoemd mag worden met de wereldberoemde Korg GT-6. Vintage!! Apart!! Collectors Item!! Verzamelaarswaarde!!
    Alleen nog even wachten tot er verzamelaars van die ouwe meuk opstaan..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Tja, de meest nuttige en tijdverslindende tip die ik je kan geven:
    Bekijk gewoon elke pagina van dit topic. Heb ik voor mijn pedalboards ook gedaan. Gewoon elke avond een beetje. Foto's opslaan van nuttige dingen, leer je veel van!
    Daar heb ik onderhand al redelijk wat tijd inzitten jah
    Bij sommige showcases zie je dat men een stekkerdoos heeft ingebouwd, waarbij je eigenlijk alleen nog de stekkerdoos schakelaar ziet uitsteken. Vroeg me dus af hoe men dat had gedaan?
    Te koop:

Standaard

Daar heb ik onderhand al redelijk wat tijd inzitten jah
    Bij sommige showcases zie je dat men een stekkerdoos heeft ingebouwd, waarbij je eigenlijk alleen nog de stekkerdoos schakelaar ziet uitsteken. Vroeg me dus af hoe men dat had gedaan?
    Voorbeeld?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Standaard

Naja zoiets als deze?
    Fragedelic heeft flink lopen knutselen lijkt me, denk dat ik een simpelere vorm zoek..

Te koop:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten