@RoelSmoel: +10
@RoelSmoel: +10
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
En nog eens @Ijsselrobo, dan was je plank waarschijnlijk ook wit geweest![]()
@ roel: dat wilde ik eerst ook doen
maar mijn vader wilde perse dat ik het zwart maakte omdat het anders op het podium niet uit zou zien..
en mijn vader heeft alle spullen betaald om het te maken, dus hij heeft eigenlijk ook wel wat te zeggen gehad over het bord![]()
sorry voor dubbelpost... pc bleef weer eens hangen...
Zeg Roel, je kan ook gewoon niets zeggen als je niets positiefs te melden hebt. Hoe zit jouw board er eigenlijk uit?
Een ieder die begint met z'n eigen planken bouwen, komt erachter dat het handiger kan op den duur.
Het is een leerproces.
Laat dat gezever en gezeik maar aan ander over.
Aan mij bijvoorbeeld, ik ben er best goed in.
Volgorde:
Tuner, compressor, Fulldrive, Masotti, Tremolo, chorus en dan de WAH. Die staat idd helemaal aan het einde van de keten. Ik "schrok" van de verschillen van waar de WAH inde keten staat. Ik gebruik zeker in 40% van de nummers een WAH en ik hou van een "dramatisch" wah-geluid, dus een wah die je GOED hoort. En IMO bereik ik dat door aan het einde van de keten te zetten. Aan het begin van de keten (dus nog voor de compressor) was het wah-eefect een heel stuk minder (wel milder)...
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Daar ga ik dan ook maar eens wat meer mee experimenteren. Ik ben ook wel gek op een dramatisch wah effect(zoals je het mooi benoemt).
Heb nu zelf mijn wah na de comp, maar wel voor alle drive/mod pedalen(behalve de Fuzz factory en de tuner, die staan wel voor de wah)
Bedankt voor de tip!
Favorieten/bladwijzers