Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1122 van 1214 EersteEerste ... 1226221022107211121120112111221123112411321172 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.211 t/m 11.220 van 12136
    Senior Member

Standaard

@RoelSmoel: +10
    Kennis is spreken,
    wijsheid is luisteren.

Rock on good people!

Standaard

En nog eens @Ijsselrobo, dan was je plank waarschijnlijk ook wit geweest

Senior Member

Standaard

@ roel: dat wilde ik eerst ook doen
    maar mijn vader wilde perse dat ik het zwart maakte omdat het anders op het podium niet uit zou zien..
    en mijn vader heeft alle spullen betaald om het te maken, dus hij heeft eigenlijk ook wel wat te zeggen gehad over het bord
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

sorry voor dubbelpost... pc bleef weer eens hangen...
    Laatst gewijzigd door Ijselrobo 07; 2 november 2010 om 19:41 Reden: dubbelpost
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    dat wilde ik eerst ook doen ^^
    maar mijn vader wilde perse dat ik het zwart maakte omdat het anders op het podium niet uit zou zien..
    en mijn vader heeft alle spullen betaald om het te maken, dus hij heeft eigenlijk ook wel wat te zeggen gehad over het bord
    Of je had ze gewoon neer kunnen leggen op de grond, zonder die lelijke plaat eronder, was een stuk praktischer geweest, en nam minder ruimte in beslag (nam=goed Nederlands!?)

Standaard

Zeg Roel, je kan ook gewoon niets zeggen als je niets positiefs te melden hebt. Hoe zit jouw board er eigenlijk uit?
    Een ieder die begint met z'n eigen planken bouwen, komt erachter dat het handiger kan op den duur.
    Het is een leerproces.

Laat dat gezever en gezeik maar aan ander over.
    Aan mij bijvoorbeeld, ik ben er best goed in.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Of je had ze gewoon neer kunnen leggen op de grond, zonder die lelijke plaat eronder, was een stuk praktischer geweest, en nam minder ruimte in beslag (nam=goed Nederlands!?)
    'had ... genomen' is hier de juiste vorm.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht

Wat is de volgorde van je pedalen als ik vragen mag? Heb je de wah echt helemaal aan het eind van je keten?
    Volgorde:

Tuner, compressor, Fulldrive, Masotti, Tremolo, chorus en dan de WAH. Die staat idd helemaal aan het einde van de keten. Ik "schrok" van de verschillen van waar de WAH inde keten staat. Ik gebruik zeker in 40% van de nummers een WAH en ik hou van een "dramatisch" wah-geluid, dus een wah die je GOED hoort. En IMO bereik ik dat door aan het einde van de keten te zetten. Aan het begin van de keten (dus nog voor de compressor) was het wah-eefect een heel stuk minder (wel milder)...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Volgorde:

Tuner, compressor, Fulldrive, Masotti, Tremolo, chorus en dan de WAH. Die staat idd helemaal aan het einde van de keten. Ik "schrok" van de verschillen van waar de WAH inde keten staat. Ik gebruik zeker in 40% van de nummers een WAH en ik hou van een "dramatisch" wah-geluid, dus een wah die je GOED hoort. En IMO bereik ik dat door aan het einde van de keten te zetten. Aan het begin van de keten (dus nog voor de compressor) was het wah-eefect een heel stuk minder (wel milder)...
    Daar ga ik dan ook maar eens wat meer mee experimenteren. Ik ben ook wel gek op een dramatisch wah effect(zoals je het mooi benoemt).

Heb nu zelf mijn wah na de comp, maar wel voor alle drive/mod pedalen(behalve de Fuzz factory en de tuner, die staan wel voor de wah)

Bedankt voor de tip!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Daar ga ik dan ook maar eens wat meer mee experimenteren. Ik ben ook wel gek op een dramatisch wah effect(zoals je het mooi benoemt).

Heb nu zelf mijn wah na de comp, maar wel voor alle drive/mod pedalen(behalve de Fuzz factory en de tuner, die staan wel voor de wah)

Bedankt voor de tip!
    Graag gedaan! Het kost wel ff wat moeite, en ik geloofde eerlijk gezegd niet zo in het "volgorde verhaal", maar het maakt echt uit.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten