Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.
(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)
Ja, maar je Wah zit dan tijdens het optreden vast aan de Pedal Pal, en de Pedal Pal zit weer vast aan je board. Dan schuift hij niet rond en wordt hij niet door gekke zangers omver geschopt ofzo.
Inderdaad, het lost dát vervloekte probleem van egocentrische zangers/zangeressen op
Nadelig is wel dat het geval alleen voor 'rechts' wordt geproduceerd.
Als je, kan je dat ding ook prima vast lassen aan je pedalboard.
edit: Hij is wel voor links beschikbaar. En te bestellen in verschillende kleurtjes.
Leuk product. Niet duur om te produceren, en ik denk dat het best aardig kan verkopen.
Laatst gewijzigd door Nielsje; 2 november 2010 om 09:59
Zoiets kun je toch eenvoudig zelf maken?
Ja, dat wel.
Plaat staal van 200 x 350 x 3 (hebben ze dat bij de gamma? Zo ja, vast wel minimaal 5 euro.
Pootjes: 2 euro
Tijd om te maken (materiaal halen, uittekenen, slijptol d'r in zetten, overdwars stukje met een dremel? Normaal wordt dit gewoon snel gesneden, alles in de zetbank, spuiten) 3 uur.
Vul je uurloon en bepaal of het uitkan. Ik denk het niet.
Bovendien hebben maar weinig mensen een zetbank. Bankschroef kan wel, maar ik vraag me af hoe mooi dat wordt, en dan wordt die tweede haakse hoek wat lastig om mooi te krijgen.
@ Niels: je zit niet vast aan de Gamma, hè. Ik zou het daar iig niet zoeken. Maar je hebt wel gelijk, om zoiets op die manier te maken, dat wordt wel lastig. Er zijn echter wel andere manieren om het vast aan je board te krijgen. Een paar boutjes uit je board laten steken en met sleufgaatjes je plaatje eraan vast schuiven. Hoef je maar één hoek te zetten.
Favorieten/bladwijzers