Een finish die ook gaaf zou zijn:
Dit is massief redspruce met een epoxy sealer en olie.
Even offtopic:
Ik ben echt jaloers op die plankenvloer. Wil weer een atelier met een houten vloer. Zelf je weg er in slijten, makkelijk krullen opvegen...
Een finish die ook gaaf zou zijn:
Dit is massief redspruce met een epoxy sealer en olie.
Even offtopic:
Ik ben echt jaloers op die plankenvloer. Wil weer een atelier met een houten vloer. Zelf je weg er in slijten, makkelijk krullen opvegen...
"Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."Het boek "Making Masonite Guitars"
Franciscus van Assisi
Blog --> "The Dutch Luthier"
www.javaca.eu
Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."Het boek "Making Masonite Guitars"
Franciscus van Assisi
www.javaca.eu
ho nee, niet weer MOJO ...
over die ken parker: was dat niet een onvoorziene omstandigheid dat die er zo gevlekt uit ziet?
Ik zou gaan voor een lichte tobaco burst, niet te veel, maar zo net genoeg dat het zichtbaar is, en de aandacht een heel klein beetje afleidt van de celluloid, zodat dat een extra verrassing wordt, als je begrijpt wat ik bedoel ...
s.
Franciscus van Assisi
www.javaca.eu
Schitterende bouw, super om het proces te zien!
Simpelweg fantastisch![]()
Ik zou hem gewoon maagdelijk wit lakken.
ik zou een soort sun burst maken met van dat lichte bruin en blank hout, (zoals die gitaar hier boven op dat plaatje)
Favorieten/bladwijzers