sws lijken het altijd een hoop knoppen, maar je moet verticaal denken, niet horizontaal! als je 1 channelstrip doorhebt snap je ze allemaal, duh![]()
sws lijken het altijd een hoop knoppen, maar je moet verticaal denken, niet horizontaal! als je 1 channelstrip doorhebt snap je ze allemaal, duh![]()
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Handige pagina over auxen op mixers!
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Sopraan klokkenspel![]()
nieuwste boss mixer
Deze is voor de drummer ipv de Spirit F1. Deze heeft meer kanalen, geeft meer opties! hoop dat ie ook goed werkt in de praktijk, ga zo naar de studio om het aan te sluiten!
En het muziekcentrum had ook nog een andere mixer over die gebruikt kan worden, een 8-kanaals "Eclips". Heeel wat nieuwe mixers erbij dus in korte tijd, allemaal weer voor dat koptelefoonsysteem.
Een update is te vinden in het "studio monitoring" topic
hier zijn alle mixers bij elkaar![]()
![]()
Laatst gewijzigd door skabouter; 31 oktober 2010 om 20:35
net opgehaald : IMF Super Compacts![]()
Laatst gewijzigd door skabouter; 7 november 2010 om 22:48
Oeh, mooie speakers! Die wil ik ook.. Heb je enig idee hoe die zijn in vergelijking met de Compact Monitors II/IIa?
Het laag is anders, iets minder strak omdat er een Kef B200 in zit, de Super compacts kregen later een IMF woofer en die klinkt strakker. Die woofer herken je aan de holle conusrand.
De middentonen zijn ook wat anders omdat het een drieweg is met een eigen midje en die zijn zeldzaam, althans, als het randje nog gaaf is want de meesten zijn verrot. Ik heb nog een paar Super Compacts staan met randjes welke verrot zijn.
Ja, ik heb de Compact Monitor II`s ook staan (van Han gekocht). Daarvan is echter nu de tweeter kapot, daarom staat dit setje in die plaats. Ik heb ze niet naast elkaar getest, maar het verschil is wel redelijk duidelijk. Ik mis bij die Supers nogal het sprankelende in het hoog. Die CMII is erg helder, op een prima manier. Die Supers zijn dat ook wel (in de vorige ruimte waar ik ze testte) maar in mn studio geven ze eigenlijk iets teveel laag, waardoor je toch hoog te kort komt als het ware. Het midden lijkt wel prima, lekker gedetailleerd.
Het is niet direct een sound die heel goed werkt in dit geval (komt door mn luisterruimte), ik heb liever de CMII`s weer staan. Maargoed, das een eerste indruk, ben net terug van de studio. Later even meer aandacht aan besteden!
@ Han: De randjes van de middentoners zijn idd redelijk verrot. Ik hoor het niet terug in het geluid denk ik, maar het is niet mooi om te zienbut who cares.
zou het wat zijn als ik de tweeter van de Super gebruik in de CMII?
Favorieten/bladwijzers