@RafkePafke Leuke setlist, maar ik ben het met je eens dat 1&2 niet zo lekker aansluiten..überhaupt vind ik the Clash de vreemde eend in de bijt..Een beetje te poppy naar mijn mening in verhouding tot de rest..voor de rest