Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 658 van 1797 EersteEerste ... 15855860864865665765865966066870875811581658 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.571 t/m 6.580 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Nu wil ik toch proberen mijn naam zuiver te houden,

ik maak deze persoon voor niks uit. Het enige wat ik wilde weten van hem is waarom hij deze gitaar aanbied als een Gibson en hij daarmee jonge jochies wil bezeiken. Dus en als je dan de laatste twee emals leest...vind ik dat best lachwekkend ja! (met name ook dat hij toch maar de advertentietitel heeft aangepast.
    Je zegt dat hij brandhout verkoopt, noemt de gitaar rommel (zal de gitaar ook wel zijn, maar dat daar gelaten) en vraagt dan vervolgens of hij mensen probeert op te lichten (zou best zo kunnen zijn) en kleine jochies (iedereen ouder dan 25 weet natuurlijk precies het verschil tussen een neppert en een echte) probeert hun Gibson-droom te verzieken, alsof hij doelgericht die jongens wilt teleurstellen. Daarom vind ik dat laatste ook een beetje een loze kreet die meer bedoelt is om schuldgevoel bij hem op te wekken dan echt argumenten of feiten te geven.
    Ik probeer jou echt niet zwart te maken en ik vind ook niet dat je echt een slecht persoon bent omdat je zo tegen hem gesproken hebt, als dat wel zo leek sorry daarvoor.

Maar goed, dat terzijde. Ik bedenk me net, zou het niet best eens kunnen dat er op deze wereld meer nep-Supremes zijn dan echte? Op Marktplaats en zo in ieder geval wel. Het model is natuurlijk vrij zeldzaam en omdat het er zo luxe uitziet zijn er zat mensen die er wel een willen hebben maar hem niet kunnen betalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/389602162

uhhh is het niet een Fender Strat uit 1979
    Maar 17 jaartjes ernaast. Maakt dat uit?
    Ik snap dit soort gasten niet. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een telecaster uit 1966. Stond voor slechts 1200 gulden te koop in een tijd dat er nog advertenties in kranten werden geplaatst. Ik een roteind rijden, kom ik daar, blijkt het een telecaster uit 1976 te zijn. En hij maar volhouden dat het ECHT een 66'er was. Hoe kortzichtig kun je zijn?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    wellicht op het feit dat Huub niet altijd duidelijk is geweest waar zijn gitaren gemaakt worden ?
    In mijn geval: onder andere wat hier in de quote staat. En geloof me als ik zeg dat Huub ook zat body's verpest en in de bak heeft gegooid...
    Who needs a signature?

Senior Member

Standaard

Ik denk dat de verkoper van de Supreme goed zat weet waar hij mee bezig is. De eerste keer stonden er haarscherpe foto's bij zijn adv. Na herplaatsing zijn de foto's van het serienr. en de headstock ineens wazig, zodat je niet meer kan zien dat er suprome op staat.
    En ondanks zijn gewijzigde adv. titel, staat er nog steeds "het betreft een gibson" in zijn text.

Senior Member

Standaard

Moraal van dit verhaal: vertrouw nooit een advertentie met wazige foto's.
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Moraal van dit verhaal: vertrouw nooit een advertentie met wazige foto's.
    Of, wellicht: maak een oplichter nooit wijzer dan ie is.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Maar 17 jaartjes ernaast. Maakt dat uit?
    Ik snap dit soort gasten niet. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een telecaster uit 1966. Stond voor slechts 1200 gulden te koop in een tijd dat er nog advertenties in kranten werden geplaatst. Ik een roteind rijden, kom ik daar, blijkt het een telecaster uit 1976 te zijn. En hij maar volhouden dat het ECHT een 66'er was. Hoe kortzichtig kun je zijn?
    Hij kan er ook 19 jaartjes naast zitten, volgens de Fender website. (op serienummer dan, misschien dat één van jullie het verschil tussen een '79 en een '81 kan zien los van het serienummer)
    Maar kon je op die foto's niet zien dat het een 76'er was? Bij deze Strat is het bijvoorbeeld overduidelijk, met de zwarte slagplaat (minder gek bij Teles), grote headstock (ook niet bij Teles toch?) en driepuntsbevestiging van de hals.

BTW hij heeft de advertentie nu netjes aangepast.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Heeft er iemand dit al gezien/gebruikt/gelezen? http://www.nu.nl/internet/2363678/du...rktplaats.html

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Heeft er iemand dit al gezien/gebruikt/gelezen? http://www.nu.nl/internet/2363678/du...rktplaats.html
    Ik heb het net even gelezen. Ik vind dit wel een goed idee. Als al die gitaarnetters die fake gitaren zien (waarvan ze ook echt 1000% zeker weten dat het een fake is) Nou melding dasar van maakt. Dan zijn we waarschijnlijk snel van al die neppe gitaren af. Mits marktplaats de politie en het ministerie een beetje de mensen hard aanpakken. Misschien kan je van die link wel een sticky maken (mods?) het lijkt mijn in iedergeval wel een belangrijk punt.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Ik denk dat de verkoper van de Supreme goed zat weet waar hij mee bezig is. De eerste keer stonden er haarscherpe foto's bij zijn adv. Na herplaatsing zijn de foto's van het serienr. en de headstock ineens wazig, zodat je niet meer kan zien dat er suprome op staat.
    En ondanks zijn gewijzigde adv. titel, staat er nog steeds "het betreft een gibson" in zijn text.
    ik had 75000 geboden
    en daarna nog een keer 11111,11
    en toen mailde hij me dat hij me door marktplaats gaat laten verwijderen
    ik doe zulke biedingen dan om de bieder van 750 aan het denken te zetten, als dat al een echte was.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten